اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه همدان

با هدف ارزیابی عملکرد شرکت تابعه پگاه انجام شد:

بازدید رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران از پگاه همدان

با هدف ارزیابی از دستاوردهای شرکت تابعه پگاه، عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران از شرکت پگاه همدان، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این بازدید گزارش عملکرد و دستاوردهای پگاه همدان توسط مدیرعامل شرکت، ارائه شد.

در این برنامه و با حضور رئیس هیئت مدیره، حسن زنوزی معاون هماهنگ کننده امور شرکت‌ها و مدیران ارشد صنایع شیر ایران و طی جلسه‌ای با معاونین و مدیران پگاه همدان، مسائل و موضوعات مهم شرکت در خصوص توسعه بازار های داخلی و صادرات بررسی شد.

باروتکوب تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در این شرکت توسعه بازار و فروش و طرح سرمایه گذاری در پگاه همدان در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به تولید محصولات جدید پگاه همدان گفت: پنیر قفقازی محصول جدید شرکت پگاه همدان در فهرست محصولات ملی و خاص صنایع شیر ایران است.

جعفر خلیلی مدیرعامل پگاه همدان در این بازدید، تولید محصولات جدید، ارتقای کیفیت و توسعه بازار را از مهمترین برنامه‌های این شرکت برشمرد و گفت: توسعه تجهیزات دستگاه‌های تولیدی و افزایش ظرفیت در راستای توسعه استراتژی صنایع شیر ایران از برنامه‌های مهم این شرکت است.

pegah.ir/n/21974
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا