پگاه اراکویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه اراک

بازدید رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه اراک

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در نشست تخصصی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک با اشاره به اهمیت ضرب العجل اجرای طرح های مصوب استانی گفت: توسعه ظرفیت ها نقش اساسی در رشد تولید و اشتغال داشته و دریافت استاندارد های کد IR می تواند افزایش کیفیت و بهره وری را در پیش داشته باشد. وی همچنین اضافه نمود این مجموعه با توجه به امکانات و توانمندی های موجود، پتانسیل دریافت مجوز و صادرات محصولات خود را به حوزه اوراسیا دارد.
رامین طهماسبی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه اراک نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در پگاه اراک، گزارشی از فعالیتها، عملکرد و برنامه های توسعه ای این مجموعه ارائه کرد و گفت: در راستای افزایش تولید، اقدامات قابل توجهی از جمله بهبود ظرفیت سردخانه های شرکت و همچنین اضافه نمودن خطوط تولید جدید، صورت پذیرفته و در تلاش هستیم با رشد تولیدات، بیش از پیش پیشرفت را تجربه کنیم.
همچنین در این نشست مدیران این شرکت به بیان نظرات پیرامون حوزه های کاری خود پرداخته و رهنمود های لازم توسط رئیس هیئت مدیره جهت مرتفع شدن مسائل، ارائه شد.
شایان ذکر است رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران با حضور جعفر خلیلی سرپرست بهبود شیرخام و مجتمع کشت و صنعت های صنایع شیر ایران، از پروژه های انجام شده و در حال اجرا و خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

pegah.ir/n/25167
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا