پگاه گلستانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

با هدف بررسی روند اجرای پروژه ها انجام شد:

بازدید اسکندر اسکندری عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان

با هدف بررسی روند اجرای پروژه ها انجام شد: بازدید اسکندر اسکندری عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اسکندر اسکندری عضو هیئت مدیره صنایع شیر ایران در این برنامه بازدید ضمن تأکید بر حمایت از شرکت پگاه گلستان در زمینه تأمین نهاده های دامی با هدف تهاتر و حمایت از زنجیره تأمین شیرخام، گفت: سهم شیر خام پگاه گلستان از میزان تولید استان باید بیشتر از سهم فعلی باشد و همه اقدامات تشویقی باید در این زمینه، برنامه ریزی شود.
اسکندری همچنین در ادامه گفت: تیم پگاه گلستان باید با تمام ظرفیت تلاش کند تا پروژه های توسعه ای در سال جاری که با حضور دکتر عبدالامیر باروتکوب به تصویب رسیده بود را به ثمر رسانده و از حمایت های مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از این مجموعه، قدردانی نمود.
در این برنامه سهرائی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه، بر پیگیری پروژه های توسعه ای پگاه گلستان تأکید نمود و ابراز امیدواری کرد در سال « مهار تورم و رشد تولید » بیش از پیش شاهد ارتقاء این مجموعه باشیم.
شایان ذکر است بازدید از خطوط تولید و معرفی سرپرست جدید انبارهای پگاه گلستان نیز از دیگر برنامه های حضور عضو هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران در پگاه گلستان بود.

pegah.ir/n/23003
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا