پگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

اولین جلسه گرامیداشت روز کار و کارگر به میزبانی اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد

اولین جلسه گرامیداشت روز کار و کارگر به میزبانی اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی نشستی با حضور مدیران و مسئولین ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص گرامیداشت روز کارگر برنامه ریزی انجام شد. در این جلسه محمد مهدی شکری مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان گفت: نقش بی بدیل کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مقابله با تحریم‌های اقتصادی کارگران همواره در میدان عمل با تلاش و ایثار، در عرصه‌های تولید نقش آفرینی کرده‌اند.
وی در ادامه پیشنهاد کرد درصورت امکان و موافقت مدیران سایر مجموعه های اقتصادی استان و مدیرکل کار استان گلستان یک برنامه متمرکز استانی با دعوت از هنرمندان ملی صورت پذیرد و در آن مراسم از کارگران برتر و خانواده های آنان دعوت و تقدیر شود. محمد مهدی شکری در بخش دیگری از سخنانش گفت: مجموعه پگاه هر ساله برخود وظیفه می داند مراسم مرتبط با این روز را به بهترین شکل برگزار کند.
مدیرعامل پگاه گلستان درادامه افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران کارگری، بازنشستگان ایثارگر، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری مراسم روز کارگر، مسابقات ورزشی در سه رشته و پیاده روی به سمت میعادگاه شهدای گرگان در دستور کار مجموعه پگاه قرار دارد. محمد مهدی شکری در پایان اعلام کرد: امید است در کنار همکاران عزیز این ایام همچون سال‌های گذشته و به مراتب عملکرد بهتری داشته باشیم.

pegah.ir/n/25791
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا