پگاه همداناخبار صنایع شیر ایران

با حکم مدیرعامل صنایع شیر ایران صورت گرفت:

انتصاب سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

با حکم مدیرعامل صنایع شیر ایران صورت گرفت: انتصاب سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، طی حکمی از سوی عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و با حضور معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید و همچنین معاون هماهنگ کننده امور شرکت های صنایع شیر ایران، محمد رضا سرائیان به عنوان سرپرست شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان، معرفی شد.
محمد علی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید شرکت صنایع شیر ایران در نشست مدیران و کارشناسان پگاه همدان گفت: توسعه محصولات جدید و افزایش کیفیت محصولات، از مهمترین عوامل پیشرفت این مجموعه بوده با اشاره به فعالیت های مثبت صورت گرفته، خواستار همدلی و تلاش جمعی همکاران پگاه همدان در راستای اهداف شرکت صنایع شیر ایران پگاه شد.
در ادامه حسن زنوزی معاون هماهنگی امور شرکت‌ها نیز تصریح کرد: استان همدان مهد مفاخر و مشاهیر کشور است و این شرکت توانایی این امر را دارد که با همدلی و همراهی کارکنان به موفقیت‌های در خور این استان و مجموعه صنایع شیر ایران، دست یابد.
محمد رضا سرائیان سرپرست شرکت پگاه همدان نیز با اشاره به برنامه ها و ظرفیت های اشاره شده در شرکت، افزود: تولید محصول با کیفیت و افزایش دریافت شیرخام و در نهایت رضایتمندی مشتریان موجب توسعه فروش خواهد شد. وی در ادامه خواستار روند توسعه فروش و افزایش سهم بازار در منطقه شد.
 جعفر خلیلی مدیرعامل اسبق پگاه همدان نیز گزارشی از فعالیت‌های شرکت در حوزه‌های تولید، فنی و بهره‌برداری از خطوط پنیر سطل و حلب و سرمایه گذاری در خطوط دستگاههای جدید دوغ و همچنین ظرفیت‌های پگاه همدان ارائه کرد. در ادامه این مراسم مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان و جمعی از مدیران و کارشناسان بازارگستر شعبه همدان از زحمات جعفر خلیلی در دوره تصدی این مسئولیت، تقدیر به عمل آوردند.

pegah.ir/n/24407
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا