اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلستان

پگاه جهش تولید را محقق کرد:

افتتاح طرح‌های توسعه‌ای در پگاه گلستان

بیش از ۶ طرح توسعه‌ای با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان، در شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، با حضور معاون وزیر رفاه، استاندار گلستان، نماینده مردم گرگان وآق قلا در مجلس و مدیرعامل صنایع شیر ایران، پروژه‌های توسعه‌ای در شرکت پگاه گلستان، آغاز به کار کرد.

احداث انتروم سردخانه بالای صفر سالن تولید کشک مستقل، تجهیز سالن و آزمایشگاه واحد تحقیق توسعه، افزایش ظرفیت ۶۰ درصد برای خط تولید پنیر خامه‌ای و کلنگ زنی پروژه‌های ورودی کارکنان، انتظامات و رختکنی از جمله این پروژه‌ها، است.

عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، تنوع بخشی به تولید، بالا بردن سطح کیفی محصولات و اشتغال‌آفرینی را اهداف این پروژه‌های توسعه‌ای، برشمرد.

وی تصریح کرد: از آنجا که سهامداران اصلی شرکت بازنشستگان هستند، تلاش ما افزایش سودآوری و کمک به بهبود معیشت بازنشستگان است و در این مسیر از همه توان و ظرفیت‌های موجود، استفاده می‌کنیم‌.

قدوسی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اعتلای نشان پگاه، بر تداوم این راه تا تحقق تمام اهداف و برنامه‌های پیش رو، تاکید کرد.

مهرنوش امجدی گلپایگانی مدیرعامل پگاه گلستان نیز، از اقدام برای جذب تسهیلات پروژه‌ها، در راستای اخذ کد IR خبر داد.

وی با اعلام این مطلب افزود: با حمایت‌های وزارت رفاه و مساعدت استاندار گلستان اقدامات لازم جهت جذب تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی آغاز شده است و در سال ۱۴۰۰ پروژه های توسعه ای با جذب تسهیلات ۱۸۰ میلیارد تومان، آغاز خواهد شد.

امجدی ابراز امیدواری کرد: با جذب این تسهیلات، خریداری خط تولید پنیرهای پروسس، ورقه‌ای، رسیده و نیمه رسیده همپنین طرح کشت وصنعت پگاه گلستان در سال آینده، انجام شود.گلستان

 

pegah.ir/n/14934
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا