پگاه همدان

در راستای توجه پگاه به حفاظت محیط زیست صورت گرفت:

اعطای لوح و تندیس «صنعت سبز کشور» به پگاه همدان

شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان، به‌عنوان «صنعت سبز کشور» شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در بیست و سومین همایش ملی صنعت سبز و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، لوح و تندیس «صنعت سبز کشور» به معاون توسعه و پشتیبانی شرکت پگاه همدان، اعطاء شد.

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در تهران به صورت وبیناری همزمان در ادارات کل حفاظت محیط زیست سراسر کشور برگزار شده بود، شرکت شیر پاستوریزه پگاه همدان موفق به دریافت تندیس ملی و لوح صنعت سبز شد.

این همایش با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان همدان، مدیران ارشد استان، مرتضی علیخانی معاونت توسعه و پشتیبانی و رضا حقیقی مدیر HSE پگاه همدان در سالن اجتماعات محیط زیست استان برگزار شد.

ظاهر پور مجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استان همدان در این آئین با بیان اینکه نگاه استاندار به محیط زیست دلسوزانه، با برنامه و منطقی است، گفت: استان همدان از استان‌های برتر در زمینه تدوین برنامه آمایش است و باید مسیر مشترک را با تعیین هدف مشخص شده طی کردکه آسیب به استان وارد نشود.

محسن جعفری نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز با اشاره به اهمیت سیاست‌های اقتصادی محیط زیست گفت: کاهش آلایندگی به معنی افزایش ضریب اقتصادی واحدها است و امروز واحدهای صنعتی و خدماتی استان همدان به این باور رسیده‌اند.

pegah.ir/n/19723
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا