اخبار شرکت های تابعه پگاهپرتال پگاه تهران

به پاس تعامل مناسب پگاه با دانشگاه صورت گرفت:

اعطاء تندیس طرح ملی «ایران مرز پرگهر» به پگاه تهران

شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران، لوح و تندیس طرح ملی «ایران مرز پرگهر» را، دریافت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در اختتامیه پانزدهمین دوره طرح ملی «ایران مرز پرگهر» و در راستای ایجاد بستر مناسب و آشنایی دانشجویان با صنعت، تندیس واحد برتر این جشنواره، به شرکت پگاه تهران، اهدا شد.

رحیم یعقوب زاده رئیس مرکز گردشگری علمی و فرهنگی دانشجویان ایران، با اشاره به جزئیات این طرح گفت: در اجرای طرح تلاش شده است، تا با ارائه مدلی مناسب از بازدید علمی و متناسب با رشته‌های تحصیلی، دانشجویان از مقاصد طبیعی، بناهای فرهنگی و تاریخی و پروژه‌های صنعتی بازدید کنند تا شناختی رودررو و بی واسطه با ابعاد مختلف سرزمینی ایران شکل گیرد.

زینب یوسفی دبیر طرح «ایران مرز پرگهر» گفت: در تولید محتوای طرح، مقاصدی که در سطح ملی و استانی ویژگی‌های متمایزی همچون کارآفرینی، اشتغال‌زایی بالا، کیفیت تولید و نیز صادرکنندگان نمونه ملی در سطح خاورمیانه و فراملی دارند، انتخاب و معرفی می‌شوند.

در این مراسم، محمد حسن فراهانی معاون کیفیت پگاه تهران، به نمایندگی از مدیر عامل تندیس جشنواره را ، دریافت کرد.

فراهانی، به حمایت همه جانبه مجموعه صنایع شیر ایران و پگاه تهران در تعامل با مراکز دانشگاهی اشاره کرد و افزود: دانشجویان با حضور در محیط‌های علمی فرهنگی و صنعتی کشور می‌توانند گام موثری در جهت افزایش سطح دانش علمی و فنی کشور برداشته و با ایجاد انگیزه به آینده شغلی خود امیدوار باشند.

گفتنی است، طرح ملی «ایران مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» هر ساله ویژه دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور و به منظور آشنایی بیشتر آن‌ها با پروژه های ملی و توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی، علمی- آموزشی و زیربنایی کشور انجام می شود.

pegah.ir/n/13766
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا