پگاه خوزستاناخبار صنایع شیر ایران

فرماندار شوش در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان مطرح کرد:

از توسعه صنایع حمایت می کنیم

فرماندار شوش در بازدید از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان مطرح کرد: از توسعه صنایع حمایت می کنیم

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، محمود عیدانی فرماندار شهرستان شوش در بازدید از سالن جدید و در حال ساخت خط تولید پنیر پگاه خوزستان، گفت: این شرکت از صنایع موفق و فعال استان خوزستان و کشور بوده که علاوه بر تأثیر مثبت در اشتغال و رونق اقتصادی منطقه، در ایجاد انگیزه و فعالیت بیشتر دامداران و دامپروران، نقش مهمی ایفا می کند.
وی بهره وری بالا در شرکت ها و واحدهای تولیدی و نیز ادارات را از جمله برنامه های اصلی هر سازمان بر شمرد و یادآور شد: پگاه خوزستان دارای نیروی انسانی کارآمد، جوان و با بهره وری بالا می باشد که در سال گذشته توانست کارنامه خوب و قابل قبولی در زمینه سودآوری، اشتغال، توسعه و تنوع محصولات و عمل به مسئولیت اجتماعی، از خود نشان دهد.
فرماندار شوش حضور پگاه خوزستان در بازار منطقه و ملی را مهم دانست و گفت: این شرکت با آموزش و مشارکت با سازمانها و نهادها مردمی توانسته است در زمینه گسترش فرهنگ مصرف شیر در جامعه موفق عمل کند. فرماندار و رییس شورای اشتغال شهرستان شوش همچنین از تلاش های شبانه روزی مدیرعامل و پرسنل این شرکت، قدردانی کرد.
مدیرعامل پگاه خوزستان نیز در این دیدار گفت:در سالی که مزین به نام « مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده، دیدار فرماندار این شهرستان را منشا خیر و برکت و قوت قلب همکاران در پگاه خوزستان عنوان کرد و ضمن ارائه گزارشی از روند تولید،‌ بازار، منابع انسانی، صادرات و فروش، بر احداث و راه‌اندازی صنایع دامپروری در خوزستان تأکید کرد و آن را گامی مهم در جهت حل مشکل کمبود شیر خام در این شرکت دانست. شایان ذکر است در این بازدید مدیر حراست فرمانداری نیز حضور داشت.

 

pegah.ir/n/24344
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا