ویژه‌هاپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

با حضور دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران صورت گرفت:

آیین کلنگ زنی سردخانه زیر صفر، افتتاح پروژه های خط ۸ vat، بهسازی تصفیه خانه و حذف لاگون خاکی شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

با حضور دکتر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران صورت گرفت: آیین کلنگ زنی سردخانه زیر صفر، افتتاح پروژه های خط ۸ vat، بهسازی تصفیه خانه و حذف لاگون خاکی شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبدالامیر باروتکوب ضمن بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان، این اقدامات را مثبت ارزیابی کرده و ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان ساعی این مجموعه، حرکت شرکت های تابعه صنایع شیر ایران در مسیر تولید محصولات دانش بنیان را ضروری و مورد انتظار دانست.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین گفت: تولید محصولات دانش بنیان منجر به کاهش وابستگی واردات کشور و افزایش امنیت غذایی مردم می شود و هیچ محدودیتی برای تولید این محصولات که دارای ارزش افزوده بالایی نیز هستند؛ وجود نداشته و بایستی در دستور کار شرکت های تولیدی قرار گیرد در این راستا پگاه خراسان نیز با توجه به ظرفیت بالای تولید پنیر پیتزا و آب پنیر در این استان، به توسعه محصولات پودری دانش بنیان استمرار داشته باشد. وی همچنین از محمد باقریان مدیر شرکت پخش سراسری پگاه منطقه ۲ نیز به جهت توسعه و افزایش سهم بازار این منطقه در ۴ ماهه اول سال، قدردانی نمود.
سید عباس هاشمی مدیرعامل پگاه خراسان ضمن خیر مقدم و تشکر از نگاه مثبت و حمایت های بی دریغ دکتر باروتکوب، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و اعضاء هیئت مدیره پگاه خراسان، گزارش ۴ ماهه اول سال در حوزه های مختلف را ارائه نمود. وی این اقدامات را مقدمه کار در مسیر پیشرفت پروژه های توسعه ای این شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی پرسنل، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.
افتتاح پروژه های خط ۸ vat که در مرحله نخست راه اندازی روزانه ۵۰ تن به ظرفیت دریافت شیرخام شرکت می افزاید، بهسازی تصفیه خانه و حذف لاگون خاکی و آیین کلنگ زنی سردخانه زیر صفر که با احداث آن ۵۰۰ تن به ظرفیت سردخانه زیر صفر شرکت و ۱۵۰ تن به ظرفیت سردخانه بالای صفر، افزوده خواهد شد.
شورای اسلامی کار پگاه خراسان نیز به نمایندگی از مدیریت و پرسنل این مجموعه به پاس حمایت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگری از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران تقدیر نمود. شایان ذکر است محمد علی کارگر مطلق معاونت تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، محمد مهدی عزیزی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آتیه پگاه، حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها، قنبر مختاری مدیر حراست صنایع شیر، جواد اورسجی قشلاق مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل، سعید عبدالهی نژاد مدیرعامل شرکت پخش سراسری، محمد مهدی گرجی مدیرعامل پگاه گلپایگان و امیرحسین حدادیان عضو هیئت مدیره آتیه پگاه نیز در این جلسه حضور داشتند.

pegah.ir/n/24875
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا