در ادامه برگزاری منظم شورای تبلیغات شرکت صنایع شیر ایران، چندین پروژه تبلیغاتی مصوب و آخرین وضعیت همسان سازی و زیبا سازی طراحی محصولات، بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در ادامه برگزاری منظم و هفتگی شورای تبلیغات شرکت صنایع شیر ایران، به ریاست عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت، پروژههای تبلیغاتی و یکسان سازی بسته بندی محصولات، بررسی و تصویب شد.
در این جلسه پیشنهاد اکران بیلبورد در شهرهای مازندران، گلستان و تبریز با ۵۰ درصد محصول انتخابی و ۵۰ درصد محصول ملی، بررسی و موافقت شد.
حضور تبلیغاتی شرکت پگاه آذربایجان شرقی در صدا و سیمای استانی ارائه و مصوب شد، شرکتهای گروه با اخذ مجوز از هیئت مدیره و بدون هزینه از محل نیم درصد، تبلیغات منطقهای را انجام دهند و در خصوص محتوای تبلیغات، اخذ تایید مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به صورت مکتوب، الزامی است.
بر پایه این گزارش و با توجه به حساسیت بازار پگاه در استان خوزستان مقرر شد، کمپین تبلیغاتی مختص این استان طراحی و برای هفته آینده در جلسه شورای تبلیغات ارائه شود.
pegah.ir/n/13730