پگاه فارساخبار صنایع شیر ایران

با حضور استاندار فارس انجام شد:

آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

با حضور استاندار فارس انجام شد: آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این مراسم که با حضور استاندار فارس و جمعی از مسؤلان برگزار شد؛ کلنگ پروژه تکمیلی کارخانه شیر پاستوریزه پگاه فارس با تکنولوژی های نوین بر زمین زده شد. استاندار فارس در آیین کلنگ زنی این پروژه اظهار داشت: با توجه به اینکه استان فارس از استانهای پر جمعیت کشور بوده و استان های همجوار و همچنین کشورهای حوزه خلیج فارس همیشه با این استان مراودات بالایی دارند؛ ظرفیت بسیار خوبی است برای توسعه صنایع غذایی و هم برای مصارف داخلی و صادرات که باید مورد توجه قرار گیرد.
علی پور مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس نیز در ادامه گفت: این مجموعه بیش از نیم قرن در منطقه فعالیت می کند و اولین شرکت لبنی استان و در این زمینه افزود: طرح های توسعه ای برای این مجموعه از اولویت های کاری بنده برای پگاه فارس است.
او همچنین در این زمینه افزود: این واحد صنعتی با صرف هزینه ای بالغ بر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ساخته خواهد شد.مدیر عامل شرکت شیر پگاه فارس ادامه داد: در حال حاضر ۳۳۰تن شیر خام در روز دریافت می شود که در آینده به هزار تن شیر افزایش می یابد.
به گفته علی پور ایجاد شغل برای ۱۵۰نفر به طور مستقیم و تعداد زیادی هم شغل غیر مستقیم حاصل کار در مجموعه پگاه فارس خواهدبود.
او با بیان اینکه این کارخانه در سه فاز و در طول مدت دو سال به بهره برداری خواهد رسید، افزود؛ در این کارخانه و بخش توزیع آن در حال حاضر هزار و ۲۰۰نفر به طور مستقیم مشغول به کار هستند.
ربانی زاده معاون اقتصادی استاندار فارس نیز در این آیین بیان کرد: بارقه امید در مجموعه پگاه فارس ایجاد شده ‌و باید اذعان کرد پگاه فارس در یکسال اخیر فراز و نشیب هایی داشته است و انتظاراتی از این مجموعه بود که با حضور دکتر علی پور محقق شد.

pegah.ir/n/23874
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا