پگاه گلپایگانبورساخبار صنایع شیر ایران

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان

مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران، در تاریخ ششم خرداد ۱۴۰۲ رأس ساعت ۹ صبح برگزار و همزمان به صورت زنده از طریق پیام رسان روبیکا نیز پخش شد.
این مجامع با حضور ۷۶.۲۸ درصد صاحبان سهام و به ریاست عبد الامیر باروتکوب به نمایندگی از شرکت صنایع شیر ایران، غلامرضا زینلی به نمایندگی از شرکت پگاه خراسان به سمت ناظر مجمع، سرکار خانم پاشایی به نمایندگی از آتیه پگاه به سمت ناظر مجمع و محمد مهدی گرجی مدیر عامل پگاه گلپایگان به سمت منشی مجمع، برگزار شد.
درمجمع عمومی فوق‌العاده حسب الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار برخی مواد اساسنامه اصلاح گردید .
در مجمع عمومی عادی سالیانه پس از استماع دستور جلسه و ارائه گزارش فعالیت هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ توسط مدیرعامل شرکت و قرائت گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت توسط نماینده بازرس قانونی و پس از بحث و بررسی تصمیمات و تکالیف، به اتفاق آراء سهامداران حاضر در مجمع اتخاذ گردید. صورتهای مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ شامل صورت سود و زیان، صورت وضعیت مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی مورد بررسی مجمع قرار گرفت و با عنایت به مذاکرات بعمل آمده در مجمع عمومی و نکات مندرج در صورتخلاصه مذاکرات، تصمیمات و تکالیف مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام برای سال مالی یاد شده، تصویب شد.
در این جلسه عبدالامیر باروتکوب ضمن تشکر از زحمات هیات مدیره و کارکنان شرکت پگاه ، محصولات این شرکت را ویژه معرفی و عنوان کرد شیر خام ورودی این شرکت باید افزایش پیدا کند. همچنین ایشان به انجام پروژه های ناتمام شرکت اشاره و دریافت تسهیلات کم بهره را یکی از راههای به اتمام رساندن این کار معرفی کرد.
وی اضافه کرد با تولید محصولات دانش بنیان هم میتوان مواد اولیه سایر شرکت های پگاه را تامین و هم کشور را از خروج ارز بی نیاز کرد. وی تولید انواع پنیر را از دیگر تکالیف مجمع عنوان نمود و بیان داشت این شرکت پتانسیل خوبی برای تولید محصولات جدید و دانش بنیان دارد و امیدواریم با ارزش سبد خوبی که این شرکت دارد بتوانیم شاهد رشد و پیشرفت این شرکت باشیم . شایان ذکر است این مجمع با حضور صاحبان سهام ، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران ، نماینده سازمان بورس ، نماینده وزرات تعاون ،کار و رفاه اجتماعی و نمایندگان صندوق بازنشستگی، برگزار شد.

pegah.ir/n/23841
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا