ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مهمانان ویژه پگاه در اکسپو ۲۰۲۴ تاکید کردند:

تقدیر از دستاوردهای مهم صنایع شیر ایران در عرصه سلامت

مهمانان ویژه پگاه در اکسپو ۲۰۲۴ تاکید کردند: تقدیر از دستاوردهای مهم صنایع شیر ایران در عرصه سلامت

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران(پگاه) دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و در سومین روز نمایشگاه اکسپو۲۰۲۴، صنایع شیر ایران(پگاه) میزبان دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی‌ وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و چند هیئت از کشورهای منطقه بود. عسگریان در این رویداد و در نشست اختصاصی با پگاه بر ظرفیت های بالقوه و توانمندی های کم نظیر صنایع شیر ایران تاکید کرد.
وی افزود: زمینه های ایجاد توسعه فعالیت و تحقق جهش تولید در پگاه با راهکارهای متعددی در سطح منطقه و جهان وجود دارد که باعث بهره وری و سودآوری در این مجموعه می شود. 
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت کار با اشاره به دستاوردهای فناورانه پگاه گفت: بعضی از شرکت های فعال حوزه اقتصادی دنیا بسیار کوچک تر از پگاه هستند اما  فرصت های تجاری خوبی را با انجام پروژه های محدود فراهم کرده‌اند. طبیعتاً اگر پگاه وارد عرصه صادرات خدمات مهندسی و فناوری و توسعه فعالیت برون مرزی شود موفق و پیشتاز خواهد بود.
مهدی مسکنی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری نیز با حضور در غرفه پگاه از دستاوردهای این مجموعه در عرصه سلامت یاد کرد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری،با تأکید بر رفع موانع تولید و توسعه بازار در صنایع شیر ایران، اطمینان خاطر داد که تلاش های پگاه، همواره برای جامعه مثمر ثمر بوده و قطعاً حمایت همیشگی صندوق بازنشستگی را به همراه دارد.
عبدالامیر باروتکوب در این ملاقات ها از دستاوردهای موفق صنایع شیر ایران در عرصه تولید محصولات سلامت محور برای جامعه نام برد. 
مدیرعامل صنایع شیر ایران بر رفع برخی موانع تولید، ظرفیت های موجود در پگاه برای تحقق توسعه و جهش تولید در کشور و منطقه و همچنین برنامه های آتی در حوزه تولید محصولات سلامت محور تاکید کرد.
گفتنی است این رویداد تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران ادامه دارد.

pegah.ir/n/25763
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا