اخبار شرکت های تابعه پگاهصادراتاخبار بین المللاخبار صنایع شیر ایران

در شرایط تحریم صادرات شیر خشک کمک به اقتصاد کشور است.

برگزاری جلسه ویدئویی مدیران عالی صنایع شیر ایران «پگاه»، با شرکت شیر خشک نوزاد پگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران « پگاه» جلسه ویدیو کنفرانس هجدهم فروردین ۹۹ با حضور مدیرعامل پگاه ،اعضا هیئت مدیره و معاونین ومدیر عامل شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران و مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت شیر خشک نوزاد پگاه برگزار شد.
قدوسی مدیر عامل صنایع شیر ایران «پگاه» ضمن مرور استراتژی و اهداف سال جدید شرکت شیر خشک نوزاد پگاه به بررسی فرصت ها و تهدیدات پیش روی آن شرکت پرداخت.
قدوسی اشاره داشت، با توجه به شرایط سخت تحریم خوشبختانه می توان با تولید و توزیع محصولات این شرکت به اقتصاد کشور، خانواده ها و حتی صادرات کمک نمود.
وی در ادامه بیان داشت، خوشبختانه در شرکت های تابعه صنایع شیر ایران منابع انسانی کارآمد، متخصص و شایسته در تولید مطلوب موثر بوده وچشمه جوشان درتوسعه و پیشبرد اهداف سازمان هستند. قدوسی تصریح کرد، باعنایت به بیانات و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در نام گذاری سال جدید با نام سال «جهش تولید» برای پیشبرد چرخ صنعت کشور، توسعه اقتصاد و رشد و پیشرفت کشور باید به این نکته توجه داشت که بحث اقتدار مدیریتی حایز اهمیت است اما رهبری از مدیریت بالاتر بوده و باید تلاش کرد تا بر دل ها مدیریت کرد؛ اگر این مهم اتفاق بیافتد و همچون یک ساختار و مجموعه واحد با هدایت و راهنمایی یک رهبر هماهنگ عمل کنیم، میتوانیم خواست مقام معظم رهبری را محقق نموده و آبادانی و توسعه کشور را نظاره نماییم.
سپس خدایی مدیر عامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه و معاونین ایشان چالش های این صنعت و توفیقات بدست آمده را با مدیر عامل و معاونین صنایع شیر ایران در میان گذاشتند.
در انتها قدوسی از درگاه ایزد منان برای همه افراد حاضر در جلسه، همکاران محترم صنعت، خانواده معزز ایشان و هموطنان عزیزمان طلب سلامتی نموده و آرزو کردند به مددالهی هرچه زودتر شرایط سلامتی بر جامعه حاکم شده و خطر ابتلا به بیماری کرونا مرتفع شود، همینطور با دو جمله روحیه بخش که: « خوشبختی ما در سه جمله است تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا » و
« با هم بودن آغاز است، با هم ماندن پیشرفت است، با هم کار کردن موفقیت است » جلسه را به پایان بردند.

 

 

pegah.ir/n/9058
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا