پگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با ریاست شورای اسلامی این استان

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان با ریاست شورای اسلامی این استان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، جلسه ای باهدف هم اندیشی و تفاهم مشترک بین شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان و شهرداری، هتل جهانگردی و هیئت کشتی استان با علی اکبر بصیر نیا برگزار شد. محمد رضا سهرایی سرپرست شرکت پگاه گلستان در آغاز این جلسه از دستاورد های این شرکت در ادوار گذشته ارائه و برنامه های سال آتی را تشریح کرد و به معرفی محصولات جدید و استراتژیک پگاه گلستان پرداخت.
وی در ادامه اذعان داشت باتوجه با اینکه مجموعه پگاه گلستان یکی از معدود مجموعه های اقتصادی فعال در شهر گرگان است، از ظرفیت های هییت کشتی و شهرداری گرگان برای معرفی برند پگاه بهره برداری بیشتری شود و اختصاص فضاهایی در هتل جهانگردی، اقدامات مشترک تبلیغی فی مابین هیئت کشتی و حمایت دوجانبه شهرداری و پگاه را خواستار شد و در این زمینه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
سرپرست شرکت پگاه گلستان در ادامه همچنین گفت: ایستادن جوان گلستانی بر سکوی قهرمانی، برافراشته شدن پرچم کشور و نواخته شدن سرود ملی مایه افتخار و مباهات خواهد بود و از طرف دیگر پگاه برخود وظیفه می داند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت از این گونه اقدامات حمایت کند.
شایان ذکر است علی اکبر بصیرنیا ریاست شورای اسلامی استان گلستان، رییس هتل های جهانگردی شمال کشور و رییس هیئت کشتی استان گلستان است.

pegah.ir/n/23796
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا