اخبار شرکت های تابعه پگاهکشت و صنعت و دامپروریپگاه گیلان

بازدید ولی ملکی ازشرکت‌های پگاه گیلان، کشت و صنعت و بازارگستر منطقه یک:

کیفیت و طعم محصول، اولویت اول است

ورود محصول جدید با برنامه ریزی مشخص و کیفی باید انجام شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، ولی ملکی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران، در بازدید از پگاه گیلان گفت: پروژه توسعه‌ای محصول جدید پنیر سیاهمزگی پگاه گیلان، با برنامه ریزی دقیق می‌تواند به موفقیتی تازه در این شرکت، بدل شود.

وی در دیدار با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت پگاه گیلان، تصریح کرد: هدف گذاری جهت ورود محصول جدید با برنامه ریزی مشخص، همچنین توجه به کیفیت محصول و طعم، باید اولین الویت شرکت، باشد.

ملکی ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت در خصوص محصول جدید پنیر سیاهمزگی و ورود آن به بازار مصرف، بر حاشیه سود، تبلیغات و بسته بندی مناسب و ارزیابی دقیق حسی قبل از ورود محصول به بازار، تاکید کرد.

موسی اسماعیل زاده مدیرعامل شرکت پگاه گیلان، نیز گزارش عملکرد و دستاوردهای شرکت، را ارائه کرد.

بازدید از کشت و صنعت

رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران همچنین بازدیدی از شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران نیز داشت و در این بازدید، ابتدا روزبه کوشکی مدیر عامل کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران پیرامون روند پیشرفت کارهای اجرایی در مجموعه و موانع تولید و تعیین راهکارها مباحثی، بیان کرد.

در این دیدار مقرر شد تا ۲۰ بهمن، موضوع دریافت وام از محل جهش تولید اجرایی و شرکت کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران طی دو هفته نسبت به اجرای طرح خشک کن کود (به منظور استفاده در بستر دام‌های پرواری) اقدامات لازم را اجرایی و نتیجه را گزارش دهد.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری صنایع شیر ایران در این رویداد افزود: بهره‌برداری فاز اول پروژه شیری و بخشی از تولید تا پایان خرداد سال ١۴٠٠ اجرایی، خواهد شد.

در حاشیه این بازدید، مجموعه عرضه مستقیم گوشت واقع در شهر رشت هم مورد بازدید، قرار گرفت.

جلسه با مدیرعامل بازارگستر پگاه منطقه یک

ولی ملکی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران در بازدید از منطقه یک پخش سراسری بازارگسترپگاه، با اعلام این مطلب افزود: موقعیت ویژه استان‌های تحت پوشش این منطقه امکان توسعه بازار را فراهم می‌کند و در این حوزه نیازمند برنامه‌ریزی خاص هستیم.

ملکی تصریح کرد: حضور نیروی جوان، متخصص و ماهر موجب می‌شود تا این مجموعه به ید واحدی درراستای رسیدن به اهداف ترسیم شده تبدیل شود و توجه به مدیریت صحیح منابع انسانی، رمز این موفقیت است.

احمد حسین غلامی مدیرعامل بازارگستر پگاه منطقه یک، نیز گزارش عملکرد شرکت در حوزه های مختلف از جمله سهم بازار و فروش را، ارائه کرد.

وی افزود: با تلاش همکاران، همراهی هیئت مدیره و تعامل مناسب با شرکت‌های تولیدی توانسته‌ایم به اهداف پیش‌بینی شده دست یابیم و این امر موجب شد در نه ماه نخست سال ۹۹مقام نخست شرکت‌های بازارگستر را، کسب کنیم.

ولی ملکی طی نشستی با مدیرعامل، اعضاء هیئت مدیره و معاونین، مدیران شرکت و مدیران شعب آذربایجان شرقی و اردبیل نیز، دیدار و گفتگو کرد.

pegah.ir/n/14349
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا