اخبار شرکت های تابعه پگاهکشت و صنعت و دامپروریپگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در دیدار با استاندار گلستان مطرح کرد:

کشت وصنعت پگاه گلستان در دستور کار ستاد اقتصاد مقاومتی

مهندس قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در دیدار دکتر حق شناس استاندار از موافقت اولیه استاندار گلستان با ایجاد کشت وصنعت پگاه گلستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، ایشان افزودند بخشی از اعتبار این پروژه باید از منابع ملی تامین شود که با دفاع مدیران صنایع شیر کشور و مدیران عالی استان این مهم محقق خواهد شد.
وی با اعلام خرسندی از حمایت استاندار گلستان و دفاع از این طرح در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور اعلام کرد، گلستان استان معین ستاد است و خوشبختانه وزیر رفاه فرماندهی این ستاد را دارد و صنایع شیر هم از زیر مجموعه این وزاتخانه است که این امر میتواند به پروژه سرعت دهد.
مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت ما در پگاه گلستان ۳۵۰ تن ظرفیت تولید محصول داریم که با توجه به کمبود شیر در استان از نصف این ظرفیت استفاده میکنم و ایجاد کشت و صنعت میتواند در مرحله اول میتواند مشکل تولید ما را حل کند و بخشی دیگر میتوان کارخانه گلستان را توسعه دهد. وی در بخش پایانی سخنانش اعلام کرد این پروژه سهم بسیار مهم در اشتغال زایی مسقیم وغیر مستقیم گلستان دارد ومرتبط با بافت کشاورزی و دامپروی منطقه است.
pegah.ir/n/7689
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا