اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه آذربایجان شرقیمسئولیت اجتماعیافتخاراتاخبار صنایع شیر ایران

در راستای مشتری مداری رخ داد:

کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان استانی توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

در راستای مشتری مداری رخ داد: کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان استانی توسط شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در مراسم ششمین بزرگداشت حامیان حقوق مصرف کنندگان استان آذربایجان شرقی، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان با اشاره به اهتمام دولت برای توسعه فعالیت‌های تولیدی در کشور، گفت: باید توجه داشت که تأمین حق و حقوق مصرف کننده ها تنها از طریق حمایت از تولید میسر می شود و در این مسیر وزارت صمت اهتمام جدی دارد.
فرهیدزاده از تولیدکنندگان به عنوان سرداران جنگ ترکیبی یاد کرد و گفت: بخش عمده ای از این شرایط ناشی از اعمال تحریم های ظالمانه است که آثار و نتایج آن در حوزه تولید، تجارت و صنعت به وضوح دیده می شود و برای مقابله با این حملات بخش خصوصی باید تا حد توان تقویت شود.
استاندار آذربایجان شرقی نیز با تأکید بر اینکه رقابت باید حرف اول و آخر را در بین تولیدکنندگان داخلی بزند، یادآور شد: تنها عامل کیفی سازی تولیدات توجه به این امر مهم است.
در پایان این مراسم از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی تجلیل و تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان استان به جهت فعالیتهای مشتری مداری و کیفیت محصولات تولیدی، به این مجموعه اهداء شد.

pegah.ir/n/22622
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا