آذربایجان غربی

در راستای اهتمام به ارتقای وضعیت تولیدی و بهداشتی شرکت تابعه پگاه صورت گرفت:

کسب بالاترین امتیاز PRPS توسط پگاه آذربایجان غربی

در ممیزی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، بالاترین امتیاز PRPS (کنترل ایمنی مواد غذایی) را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید فضل اله قریشی مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی، ضمن اعلام این خبر گفت: این شرکت  در راستای اهتمام به ارتقای وضعیت تولیدی و بهداشتی شرکت، موفق به اخذ بالاترین امتیاز PRPS از سوی معاونت غذا و داروی، استان شد.
مدیرعامل پگاه آذربایجان غربی گفت: پگاه همواره به‌عنوان حامی حقوق مصرف‌کنندگان، با تولید محصولات ایمن با کیفیت و سالم، در توسعه سلامتی جامعه، نقش بسزایی را ایفا کرده است.
قریشی تصریح کرد: در این ممیزی رعایت اصول GMP و HACCP در طراحی خطوط تولید، شرایط مناسب سالن تولید، انبارش مناسب محصولات و مواد اولیه و ارسال به موقع گزارشات نتایج آزمون محصولات و مواد اولیه، پایش شد.

وی تصریح کرد: رعایت اصول ایمنی غذا، انطباق کامل ویژگی‌های محصولات تولیدی با استانداردهای ملی و عدم مغایرت در نتایج نمونه برداری‌ها، آزمایشگاه مجهز شرکت و آمادگی جهت ممیزی ایزو ۱۷۰۲۵و اخذ گواهینامه و همکاری متقابل با علوم پزشکی استان از طریق برگزاری بازدیدهای علمی برای کارشناسان، بازرسان و دانشجویان حوزه ایمنی غذا نیز از دیگر شاخص‌های این ارزیابی بود.

pegah.ir/n/22026
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا