اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه گلستاناخبار صنایع شیر ایران

در بازدید دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان مطرح شد:

کارگروه پیگیری مستمر پروژه های پگاه گلستان تشکیل خواهد شد

در بازدید دکتر منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان مطرح شد: کارگروه پیگیری مستمر پروژه های پگاه گلستان تشکیل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر غلامرضا منتظری نماینده مردم شریف گرگان وآق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضا برای شیر و فرآورده های لبنی در کشورهای در حال توسعه با افزایش درآمدها، رشد جمعیت، شهرنشینی و تغییر رژیم های غذایی، رو به افزایش است و در کشور ما باید در کنار هم تلاش کنیم تا سرانه مصرف شیر را به استانداردهای جهانی، بیش از پیش نزدیکتر کنیم.
منتظری در ادامه اظهار داشت: تغذیه مناسب و جمعیت مولد سالم به عنوان پیش نیاز مهمی برای کاهش فقر و توسعه اقتصادی و اجتماعی محسوب می شود. بنابراین بهبود رژیم های غذایی خانواده و وضعیت تغذیه کودکان برای دستیابی به اهداف توسعه مربوط به ریشه کنی فقر،ضروری است.
در این نشست محمد رضا سهرایی سرپرست شرکت پگاه گلستان نیز گزارشی از دستاوردها و همچنین فعالیت نخبگان تیم فنی و تولید، وضعیت فروش شرکت و برنامه های توسعه صادرات و میزان ارز آوری شرکت ارائه نمود و ابراز امیدواری نمود در سال جدید پروژه های ملی و خط تولید جدید این مجموعه راه اندازی شود.

pegah.ir/n/22644
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا