ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

سامانه‌های فروش هوشمندسازی می‌شود:

پیاده‌سازی داشبوردهای هوش تجاری در حوزه فروش منطقه ۵

جلسه بررسی و پیاده سازی داشبوردهای هوش تجاری در حوزه فروش منطقه ۵ بازارگستر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که با هدف هوشمندسازی سامانه‌های فروش برگزار شد،

روح اله خواجه تراب معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات صنایع شیر ایران گفت:

داده‌هایی که واحد تحقیقات بازار از وضعیت‌های فروش و جایگاه رقبا ارائه می‌کند باید به‌عنوان مرجعی در گزارشات قرار گیرد.

او افزود: با این روش و تاثیر آن بر گزارشات عملکرد می‌توان چشم انداز روشن‌تری جهت تصمیم‌گیری‌های آینده در سامانه فروش داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: تحلیل داده‌ها می‌بایست به‌صورت دوره‌ای توسط گروه‌های تخصصی صورت پذیرد

و با شناخت مشتریان و انتظاراتشان به تحلیل سود و زیان نسبت به سرمایه گذاری‌های انجام شده و افزایش بازده فروش گام برداریم.

خواجه تراب بحث وصول مطالبات و بازگشت پول از بازار را در روند بهبود شرایط شرکت‌های تابعه تولیدی بسیار کلیدی قلمداد کرد و گفت:

فروش و بازگشت سرمایه باید به‌صورت موازی با هم عمل کنند تا بتوان تاثیر آن در فروش و ارتقای وضعیت تولید و در نتیجه رشد ارزش سبد برند پگاه را شاهد باشیم.

در این نشست، مدیران شعب گزارشی از میزان پوشش بودجه بر اساس وزنی و ریالی به تفکیک مناطق ارائه کردند و در ادامه به بررسی مشکلاتی نظیر

وضعیت فروش محصولات جدید، مشکلات بارکد و کدینگ، تغییرات بسته بندی، تغییر پروانه‌های ساخت، شناسایی محصولات جدید در سامانه‌های فروشگاهی پرداختند.

مدیران شعب وضعیت تحقق بودجه، وضعیت افت یا رشد فروش محصولات نسبت به سال قبل، تفکیک فروش محصولات بر اساس گروه محصولی، نحوه اشانتیون دهی و تاثیر تخفیفات بر فروش را ارائه کردند.

pegah.ir/n/19208
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا