اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه خوزستاناخبار صنایع شیر ایران

استاندار خوزستان در بازدید از پگاه خوزستان :

پگاه خوزستان منطقه خلیج فارس را برای صادرات هدف ‌گذاری کند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران ( پگاه ) ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان عصر پنجشنبه ۲۲ خرداد از شرکت پگاه خوزستان بازدید و با ظرفیت های تولیدی و صادراتی شرکت از نزدیک آشنا شد .

غلامرضا شریعتی با اشاره به روند رو به رشد پگاه خوزستان در حوزه صادرات ، خواستار هدف گذاری بازار این شرکت به کشورهای منطقه خلیج فارس شد .

وی با اعلام حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریت استان از شرکت های تولیدی روبه رشد در راستای افزایش تولید و اشتغال گفت : استانداری خوزستان با حمایت از شرکت های تولیدی آنها را تشویق به صادرات و ورود به بازارهای جهانی می کند .

استاندار خوزستان با اشاره به افزایش تولید شرکت در سال جهش تولید وارتقا ۶ پله ای شرکت پگاه خوزستان درمیان شرکت های زیر مجموعه صنایع شیر ایران تصریح کرد : پگاه خوزستان با تلاش مضاعف کارکنان و برنامه ریزی و حمایت های استان به افزایش تولید دست یافت .

سید حسن موسوی مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد شرکت ارائه کرد و گفت : هم اکنون روزانه حدود ۱۰۰ تن شیر و انواع فرآورده های لبنی در شرکت پگاه خوزستان تولید می شود .

سید حسین موسوی گفت : در سال جهش تولید صادرات ۵۰۰ میلیارد ریال انواع فرآورده های لبنی از سوی پگاه خوزستان هدف‌گذاری شده است و هم اکنون محصولات پگاه خوزستان عمدتا به کشورهای عراق ، افغانستان ، روسیه و پاکستان صادر می‌شود و تقاضا برای محصولات پگاه خوزستان از سوی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس همچنان وجود دارد .

موسوی به افزایش ۲۰ هزار تنی تولید محصولات این شرکت نیز اشاره کرد و گفت : درسال گذشته تولیدات شرکت پگاه خوزستان از ۹۰ تن در روز به بالای ۱۰۰ تن افزایش یافت که این رقم امسال به ۱۲۰ تن در روز افزایش خواهد یافت .

استاندار خوزستان در سفر به شوش از بخش های مختلف شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان بازدید کرد .

گفتنی است ، استاندار خوزستان در سفر به شوش پایگاه امداد جاده ای شهدای شوش و گلخانه هیدروپونیک این شهرستان در بخش فتح المبین را افتتاح کرد .

pegah.ir/n/10217
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا