پرتال پخش سراسریپخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

با هدف ساماندهی و توسعه فروش پگاه برگزار شد:

همایش مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خاص شرکت پخش سراسری پگاه

با حضور دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران، همایش مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خاص شرکت پخش سراسری پگاه، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه و با حضور معاون و مدیر بازاریابی و فروش صنایع شیر ایران، احمد رضا پارسا مدیرعامل و جمعی از معاونین شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه، گزارش کانال فروش زنجیره‌ای و مراکز خاص در سال جاری و قراردادهای فروش و دوره وصول مطالبات، ارائه شد.

در این نشست که مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز پخش سراسری و مناطق پنجگانه نیز حضور داشتند، هدف‌گذاری شش ماهه آتی کانال زنجیره‌ای و مراکز خاص تعیین و مقرر شد در همین راستا حرکت شود.

تشکیل کارگروه وصول مطالبات فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعیین اعضا و اطلاع رسانی به صنایع شیر ایران در اسرع وقت نیز از موارد طرح شده در این نشست بود.

یکسان سازی بارکد محصولات توسط معاونت تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید صنایع شیر ایران و آموزش همکاران شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز خاص توسط واحد آموزش صنایع شیر ایران نیز در این جلسه طرح و به تصویب رسید.

همچنین مقرر شد، توسط شرکت‌های تولیدی محصولات تک نفره با قیمت هم تراز رقبا برای حضور در مراکز خاص تولید و عرضه شود و با توجه به حضوری شدن مدارس در پسا کرونا حضور پگاه در مراکز آموزشی و بوفه مدارس در قالب ارائه طرح به معاونت بازاریابی و فروش پیگیری شود

pegah.ir/n/21343
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا