اخبار صنایع شیر ایران

با حضور مدیر عامل صنایع شیر برگزار شد:

همایش سراسری ایثارگران شرکت های گروه پگاه

همایش سراسری ایثارگران شرکت های گروه پگاه روز چهار شنبه ۱۷ مهر ۹۸ با حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران برگزار شد.

در این همایش که مدیران عامل شرکتهای پگاه گیلان ، تهران ، همدان و بازار گستر منطقه ۴ و برخی از مدیران صنایع شیر ایران و مهمانانی از شورای مشورتی ایثارگران وزاتخانه ها و دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران نیز حضور داشته اند.

دبیر شواری مشاوران وزرا در امور ایثاگران در این همایش ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران به جهت اهتمام و نگاه ویژه به ایثارگران و برگزاری دو همایش در این خصوص را قابل تقدیر دانسته و گفت : توجه به ایثاگران بخصوص عزیرانی که با تخصص در عرصه تولید حاضر هستند از ضروریات روزهای تحریم است تا با دانش و ایثار در جبهه رونق تولید گامهای اساسی و قابل قبول بردارند.

رحیمی نسب با اشاره به اربعین حسینی تاکید کردند: پیام اربعین همانطور که می دانید ایستادگی و مقاومت و رسالت پیام رسانی مظلومیت عاشورا است و شهیدان ما نقش خود را در این راه به خوبی ایفا کردند و اکنون ما هستیم که باید پیام رسان خوبی برای آنان باشیم .

انتظار داریم تمامی مدیران ضمن ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های شهیدان و ایثارگران عزیز نسبت به رفع مشکلات آنان بخصوص در عرصه توانمند سازی و ارتقا عنایت ویژه داشته باشند .

در ادامه همایش مهندس قدوسی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس تشکر از حضور مهمانان ویژه همایش در راستای تکریم هفته دفاع مقدس اشاره کرد : این روزها که یادی از دفاع مقدس می شود دنیایی از شرافت و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی را به ما ارزانی می دارد. ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهموم روشن تعبد در برابر ولایت را به نمایش گذاشتند و با انگیزه ادای تکلیف در پی مرجع و رهبر خود سر از پا نشناخته به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران درخصوص زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهیدان افزود: این گونه همایش ها حداقل کاری ایست که به منظور حفظ و احیای فرهنگ ایثار و شهادت می توان انجام داد و امروزه مدیران ارشد و میانی شرکت صنایع شیر ایران که اکثرا از این قشر معزز هستند باور قلبی دارند که اگر در زمان جنگ دوش به دوش هم به صورت مستقیم در جبهه های جنگ در رویارویی با سلاح های مدرن دشمن بوده اند امروز با پیام مقام معظم رهبری در مورد رونق تولید بر خود فرض می دانند که در سنگر تولید با همان همت برای خنثی کردن تحریم و نقشه های استکبار تلاش کنند .

مهندس قدوسی در پایان از تمام عزیزانی که برای برپایی این همایش تلاش کرده اند بخصوص جانباز گرانقدر آقای خزایی و همچنین همکاران پگاه تهران تقدیر و تشکر نمود.

این مراسم که با اجرای برنامه های متنوعی همراه بود با تقدیر از ایثارگران شرکت های تابعه صنایع شیر ایران پایان یافت .

pegah.ir/n/7652
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا