پرتال پگاه تهرانپگاه تهرانپگاه خراسانورزشیاخبار صنایع شیر ایران

در اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران رخ داد:

نمایشگاه مشترک عرضه محصولات پودری ورزشی پگاه تهران و خراسان

در اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران و در همکاری مشترک شرکت‌های پگاه تهران و خراسان، غرفه نمایشگاهی عرضه محصولات پودری ورزشی، برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام تهران که از ۲۱ تا ۲۲ تیرماه در محل سالن همایش‌های صدا و سیما در حال برگزاری است، با حضور وزیر ورزش کار خود را آغاز کرد.

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در بازدید از غرفه پگاه ضمن تقدیر از درخشش پگاه در میان سایر رقبای خارجی گفت: حمایت از شرکت‌های تولیدی داخل کشور در اولویت‌های برنامه دولت است.

او افزود: حضور پرقدرت شرکت‌های داخلی در زمینه‌های گوناگون ورزشی می‌تواند نیاز ورزشکاران کشور را به برندهای خارجی محدود کرده و کشور را کاملا خودکفا کند.

سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران نیز با حضور در غرفه نمایشگاهی مشترک پگاه تهران و خراسان با مدیران ورزشی، داوران و قهرمانان مطرح کشوری در مسابقات بین المللی و داخلی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در پاسخ به استقبال و تمایل ایشان به همکاری با برند پگاه، آمادگی کامل خود را از هرگونه حمایت از تیم‌های ورزشی بیان کرده، افزود: شرکت پگاه با تولید محصولات دانش بنیان و ارائه محصولات با کیفیت در مقایسه با شرکت‌های خارجی در رقابت کامل است.

گفتنی است، غرفه پگاه با ارائه نمونه‌های پودری و کیفیت مطلوب عطر و طعم، با استقبال بسیار خوب ورزشکاران واقع شد.

 

pegah.ir/n/20903
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا