ویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مدیرعامل صنایع شیر ایران در مراسم تقدیر از پیشنهادات برتر

نظام پیشنهادات پویا عامل پویایی سازمان

سازمانی می‌تواند پویا و روبه رشد عمل کند که سیستم نظام پیشنهادات در آن پویا و کاربردی باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران در مراسم تقدیر از پیشنهادات برتر در شرکت پگاه تهران، با اشاره به اهمیت جایگاه نظام پیشنهادات، گفت: همکاران در این حوزه پیشنهادهایی ارائه کرده اند که برای شرکت‌ها صرفه‌جویی به همراه و از اتلاف هزینه‌های جبران ناپذیر جلوگیری کرده است.

او افزود: از آنجا که در حال حاضر نیروهای جوان و تحصیل‌کرده بخش بزرگی از همکاران هستند، می‌توانند با استفاده از دانش و مهارت در ارائه پیشنهادات مسیر رو به توسعه را در شرکت‌ها هموار کنند.
قدوسی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تبدیل وضعیت همکاران تصریح کرد: با پیگیری شوراهای اسلامی کار این امر محقق شده که منجر به رضایت همکاران و در نهایت افزایش سود دهی، فروش و صادرات را در پی خواهد داشت.

سید جعفر میر مدیر عامل پگاه تهران نیز، گفت: نظام پیشنهادات یکی از ارکان اساسی به منظور ترویج مدیریت مشارکتی در سازمان‌ها و نهادها است که با بهره‌گیری از این نظام، پذیرش و بررسی پیشنهادها به منظور زمینه‌سازی تحقق مشارکت همکاران در دستور کار سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاداتی که در این دوره بررسی و ارزیابی شد عامل صرفه جویی بسیاری در شرکت پگاه تهران شده و مبالغ هنگفتی سود آوری برای شرکت و در نهایت برای مجموعه صنایع شیر ایران داشته است.

در این مراسم از ١٢ پیشنهاد برتر شامل یک پیشنهاد شاخص با عنوان ساخت دستگاه استریلایزر UHT و ١١ پیشنهاد به‌عنوان برترین‌ها تقدیر، واحد فنی به‌عنوان گروه بهبود مستمر و فعال مراسم معرفی و از دبیر برتر جشنواره، مجریان و ارزیابان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

 

pegah.ir/n/19544
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا