اخبار شرکت های تابعه پگاهپخش و بازارپگاه گیلاناخبار صنایع شیر ایران

در نشست صمیمانه مدیر عامل صنایع شیر ایران با بازاریابان استان گیلان بازار گستر منطقه یک مطرح شد:

اهداف و انتظارات صنایع شیر ایران از بازاریاب ها و موزعین

جناب آقای مهندس قدوسی مدیرعامل محترم شرکت صنایع شیر ایران در سفر استانی خود به گیلان ، در نشستی صمیمانه با بازاریابان ِ استان گیلان شرکت بازار گستر پگاه منطقه یک ، اهداف و انتظارات صنایع شیر ایران از صف مقدم فروش که همان بازاریابان می باشند را تبیین نمودند.



ایشان بازاریابان را همچون عقربه های ساعتی دانستند که مدیران و کارشناسان در کارخانه های تولیدی نقش چرخ دنده های آن ساعت را دارند که دیده نمی شوند و نتیجه زحمات همکاران در تمامی سطوح توسط بازاریابان به ثمر خواهد نشست.
دیگر وظایف سنگین بازاریابان ، حفظ برند و جایگاه شرکت صنایع شیر ایران از منظر وظیفه و مسئولیت اجتماعی در حوزه سلامت می باشد که جناب آقای مهندس قدوسی ضمن خاطر نشان نمودن این موضوع ، بیان داشتند که ؛بازاریابان به عنوان “سفیران سلامت” نقش حائز اهمیتی در سلامت جامعه دارند .
مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران تأکید نمودند، انجام درست وظایف بازاریابان موجب ایجاد امنیت شغلی برای بیش از ۱۰,۰۰۰ نفر از شاغلین مجموعه بزرگ صنایع شیر ایران می گردد که این موضوع می بایست همواره مدنظر بازاریابان قرار گیرد.
در ادامه چند نفر از بازاریابان ، در فضایی کاملاصمیمی و به نمایندگی از سایر همکارن خود ، خواسته های صنفی و مشکلات موجود در حوزه بازاریابی را با مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران در میان گذاشتند که جناب آقای مهندس قدوسی نیز ضمن استماع موارد مطرح شده ، دستورهای مقتضی را جهت مرتفع نمودن پاره ای از مشکلات ، ابلاغ نمودند.
در پایان از مدیران شعب و بازاری

ابان نمونه ، با اهداء جوایز و لوح تقدیر قدردانی گردید.

pegah.ir/n/7459
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا