اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

اهمیت رعایت کلیه قوانین، مقررات و دستورالعمل های حاکمیت شرکتی

نشست تخصصی حسابرسان داخلی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه) برگزار شد

اولین نشست تخصصی مدیران حسابرسی داخلی پگاه روز چهارشنبه دوم بهمن ماه ۹۸ با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره و معاونین شرکت صنایع شیر ایران برگزارشد.


قدوسی مدیر عامل پگاه در این نشست با اشاره به استقلال کامل و نظارت بر رعایت و اجرای دقیق منشورها ، دستور العمل ها و آیین نامه های ابلاغی که چراغ راه کلیه بخش های این بنگاه اقتصادی و تولیدی می باشد تاکید داشت؛ اهتمام به رعایت کلیه قوانین، مقررات و دستورالعمل های راهبردی و حاکمیت شرکتی از ضرورت ها می باشد.
ایشان افزودند، ایجاد کنترل های داخلی و پیشگیری از سواستفاده های احتمالی ‘ داشتن استقلال و ارایه گزارشات به موقع به منظور بهبود فرآیندها و عملکرد شرکت و شفافیت در عملکرد و صورت های مالی و همچنین داشتن برنامه منظم در پایش ها و رسیدگی ها و ارایه گزارش ها’ کمک شایانی به مدیریت ارشد شرکت و اعضاء هیئت مدیره در جهت بهبود و تعالی سازمان برای رسیدن به اهداف این بنگاه اقتصادی و تولیدی را خواهد داشت.
از دیگر موارد اشاره شده در این نشست، ایجاد کمیته های تخصصی مالی برای شرکت های بورسی و غیر بورسی بود.
لازم بذکر است محدودیت‌های پیش رو حسابرسان داخلی با مدیر عامل بمنظور ارتقاء اهداف شرکت از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود.
در انتها قدوسی ضمن تقدیر وتشکر از تلاش و زحمات دکتر بیگلرخانی در دوران تصدی مدیریت حسابرسی داخلی شرکت و آرزوی توفیقات روز افزون برای ایشان، بهمراه و معاونین به سوالات حسابرسان داخلی حاضر در جلسه پاسخ دادند.

pegah.ir/n/8377
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا