اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنعت لبنیاتاخبار صنایع شیر ایران

به همت انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران برگزار می شود.

اولین همایش بین المللی صنعت لبنیات ایران

محور های همایش صنعت لبنیات شامل چشم انداز صنعت لبنیات در اقتصاد ملی ٬نظام قیمت گذاری در زنجیره لبنیات٬آسیب شناسی سرانه مصرف لبنیات می باشد.


انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران در نظر دارد با برگزاری نخستین همایش صنعت لبنیات ایران ضمن گردهمایی فعالین مرتبط با این صنعت، مسئولان و همچنین پژوهشگران و اساتید صنعت لبنیات، موضوعات مهم و دغدغه های اساسی این حوزه را به کمک افراد متخصص بررسی کند و راه حل هایی از این مسائل را به صورت کاملا کارشناسانه ارائه نماید. از این رو با برگزاری این همایش و کارگاه های جانبی، صنایع مرتبط با این حوزه می توانند در به ثمر رساندن این امر موثر واقع شده و بخش مهمی از مسائل صنعت خود را با دستان توانای خود به سرانجام برسانند.

 

نخستین همایش صنعت لبنیات ایران

 

نخستین همایش صنعت لبنیات ایران با هدف بازشناسی جایگاه این صنعت «پیشران»، «سلامت آفرین» و «اشتغال‌زا» به همت انجمن صنایع فرآروده‌های لبنی ایران با حضور مقامات ارشد دولت و دست‌اندرکاران صنعت لبنیات برگزار خواهد شد تا نمایشی باشد از صدای واحد صنعت‌گران لبنیات کشور.
امیدواریم این همایش گامی باشد برای بازشناختن جایگاه صنعتی که علی‌رغم داشتن سابقه ۶۰ ساله، وجود برندهای معتبر شناخته شده در سطح بین الملل، استفاده از تکنولوژی روزآمد، سهمی قابل توجه در اشتغال کشور و از همه مهمتر تاثیری مستقیم بر سلامت و نشاط جامعه ایرانیان، هنوز آنچنان که شایسته است مورد توجه افکار عمومی و نهادهای سیاست‌گذار قرار نگرفته است.
از همه دست اندرکاران صنعت لبنیات ایران و همه کسانی که دل در گرو سلامت و توسعه جامعه ایرانی دارند میخواهیم با ما در این مسیر همراه باشند.

محور های همایش

چشم انداز صنعت لبنیات در اقتصاد ملی
نظام قیمت گذاری در زنجیره لبنیات
آسیب شناسی سرانه مصرف لبنیات

منبع: http://dairyevent.ir

pegah.ir/n/8415
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا