اخبار صنایع شیر ایران

مهندس قدوسی در جلسه مدیران روابط عمومی اعلام کرد مسئولیت اجتماعی شماروابط عمومی هاست که باتوجه به افزایش پوکی استخوان دربین مادران وزنان وکودکان باتبلیغ وفرهنگ سازی سرانه مصرف رابالاببریم.

مسئولیت اجتماعی روابط عمومی ها فرهنگ سازی مصرف لبنیات است.

 

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، در جلسه ای که با حضور مدیران روابط عمومی شرکت های تحت پوشش ، معاون بازاریابی و هماهنگی توزیع و فروش ، مدیر سرمایه گذاری و معاون بازاریابی هلدینگ صنایع غذایی صندوق بازنشستگی برگزار شد،

 

مهندس قدوسی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای سربازان بی ادعای روابط عمومی اظهار کرد اعتقاددارم روابط عمومی یک کارحساس است ودرتوسعه عملکرد، برندوتوسعه سلامت جامعه نقش مهمی دارد.

ایشان اعتقاد داشتند صنعت پگاه پیشرودرسلامت جامعه است . مصرف سرانه مصرف شیرولبنیات ازاهمیت بسیار بالایی برخورداراست واین روابط عمومی ها هستند که نقش مهمی در افزایش سرانه دارند.

مهندس قدوسی در ادامه بیان کرد انتظارداریم حوزه های مختلف باخرد جمعی امورات را به پیش ببرند وکارهای روابط عمومی نیز با بهره گیری از همفکری برنامه های خود را اجراگردد.

ایشان تاکید کردند بایدجلوی تفرقه که برای شرکت سم است جلوگیری کنیم  این وظیفه خطیر روابط عمومی است که فضای صمیمی درشرکت راگسترش دهد.

در این جلسه آقای سجادی از پیشکسوتان روابط عمومی و مدیر سرمایه گذاری هلدینگ صنایع غذایی مطالبی را در خصوص روابط عمومی سرآمد ارائه نمود.

سپس آقای سلطانی معاون بازاریابی هلدینگ نیز مطالب مفیدی در رابطه با برند و استراتژی های برندینگ سخن گفت.

همچنین دکتر خسروی معاون بازاریابی و فروش شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) نیز نکات مهمی در رابطه با تبلیغات و اطلاع رسانی و ضرورت افزایش دانش در این حوزه را خواستار شد.

همچنین واحدهای روابط عمومی شرکت های تابعه و بازارگسترگزارشی ازعملکردشش ماهه خود را ارایه نمودند.

 

pegah.ir/n/7779
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا