کشت و صنعت و دامپروریاخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

اختتامیه سومین جشنواره ورزشی بانوان برگزار شد

معرفی نفرات برتر بانوی ورزشکار پگاه

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات ورزشی بانوان پگاه در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این دوره رقابت‌ها ١٣٢ بانوی ورزشکار از ٢٣ شرکت تابعه پگاه در ۵ رشته آمادگی جسمانی، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این مراسم اختتامیه عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای نشاط سازمانی و انگیزه مضاعف در بانوان همکار برشمرده، افزود: این امر موجب ارتقای بهره‌وری در میان همکاران خواهد شد.

او با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت در ٩ ماهه اول سال جاری و افزایش سودآوری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزود: با استراتژی در پیش گرفته توقع سهامداران که افزایش سودآوری شرکت است محقق می‌شود.

حامد خدابخش پور مدیر منابع انسانی و پشتیبانی صنایع شیر ایران نیز ضمن ارائه گزارش سه دوره جشنواره ورزشی بانوان پگاه از حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در جهت برگزاری این جشنواره و تکریم منابع انسانی تقدیر کرد.

در این جشنواره و در رشته آمادگی جسمانی ناهید شفیق و تکتم لطفی از پگاه خراسان، ندا اکبری از پگاه گلستان، زینب احسانی فرد از پگاه گیلان مقام اول تا چهارم و در رشته تنیس روی میز سوده سادات مظفری از پگاه گلستان، رزیتا مجتهد زاده از پگاه تهران، رقیه عباسی منطقه یک، پروین علی اکبریان شیرخشک نوزاد پگاه به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم ایستادند.

بر پایه این گزارش، در رشته دارت صدیقه ملایی از پگاه زنجان مقام اول، آزاده سروال منطقه ۵ مقام دوم، رویا اردلانی دفترمرکزی و زهره تاجیک منطقه ٢ مقام سوم مشترک، در بدمینتون فریده فلاحتی از پگاه خراسان، لیلا شادروانان منطقه ٣، فخر السادات شفاعی شرکت بازرگانی و مریم وفایی از پگاه خوزستان مقام اول تا چهارم و در شطرنج فاطمه امینی زاده از پگاه خراسان، معصومه هادی نژاد از پگاه گیلان، آزاده توفیقی از پگاه تهران و زهرا هاشمی منطقه یک در جایگاه اول تا چهارم ایستادند.

سومین دوره جشنواره ورزشی بانوان پگاه به میزبانی شرکت کشت و صنعت پگاه فارس از همزمان با گرامیداشت روز زن و مادر از اول تا سوم بهمن‌ماه در شیراز برگزار شد.

در آئین اختتامیه جشنواره ورزشی بانوان پگاه، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، نماینده مدیرعامل در امور بانوان پگاه، مدیر روابط عمومی صنایع شیر ایران، مدیران عامل پگاه فارس، کشت و صنعت و دامپروری فارس و مدیر بازارگستر منطقه ٣ نیز حضور داشتند.

pegah.ir/n/19417
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا