پرتال پگاه تهراناخبار شرکت های تابعه پگاهویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در پگاه تهران برگزار شد.

مراسم روز کارگر با حضور مدیر عامل صنایع شیر: شانزده کارگر نمونه تقدیر شدند

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، این رویداد صبح پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت همزمان با روز جهانی کار و کارگر ، با حضورمدیر ان شرکت صنایع شیر ایران و مدیران پگاه تهران در جمع همکاران پگاه تهران برگزار شد .
عبداله قدوسی مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ضمن تقدیر از زحمات صادقانه کارگران گفت: امیدواریم بتوانیم در سال ۹۹ با برنامه ریزی انجام شده به اهداف شرکت صنایع شیر ایران «پگاه» دست یابیم.
و تصریح کرد : سال گذشته رکورد جدیدی در حوزه دریافت شیر خام در تاریخ ۶۵ ساله شرکت ثبت شدو در حوزه صارات با افزایش ۴۵ درصدی به لحاظ وزنی و افزایش دو برابر سود دهی شرکت روبرو شدیم که این امر حاکی از پتانسیل و ظرفیت موجود در شرکت بود کهتوانستیم از آن بهره برداری حداکثری کنیم .
قدوسی خدمت صادقانه را کلید رشد و تعالی کشور دانسته و افزود : همه ما در هر جایگاهی که قرار گرفته ایم با اجرای صحیح امور محوله می توانیم سبب حرکت رو به رشد کشور عزیزمان شویم .
مدیر عامل صنایع شیر ایران رمز موفقیت را عمل به سه عامل : توکل به خدا ، اعتماد به کار گروهی و خرد جمعی و در آخر تکریم منابع انسانی برشمرد و تصریح کرد : در بخش منابع انسانی عمده همکاران شرکت متعهدانه به کار خود که منجر به توسعه سلامت کشور است عمل می‌کند که در سال گذشته با اعتقاد به توان و ظرفیت متخصصان صنایع شیر ایران محقق شد.
میر، مدیر عامل پگاه تهران نیز از عملکرد مطلوب همکاران در سال گذشته که تولید کیفی محصولات و به تبع آن رونق فروش داخلی و صادرات در پی داشته است تقدیر و افزود : خدمت خالصانه و صادقانه الگو و ملاک عمل در میان همکاران شرکت است .
مدیر عامل پگاه تهران گفت : روحیه حاکم بر صنایع شیر ایران و هم افزایی بوجود آمده در شرکتهای گروه منجر به حضور قدرتمند شرکت معظم صنایع شیر ایران خواهد شد و کسب عملکرد مطلوب سال گذشته نیز موید همین امر است.
وی خاطر نشان کرد : شیوع کرونا خللی در امر تولید پگاه تهران وارد نکرد و این شرکت با رعایت تمام نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی در این ایام خطیر و حساس نیز عملکردی درخشان از خود نشان داد که قدردان زحمات همکاران در حوزه های مختلف کاری هستیم .
 در خاتمه از همکاران برگزیده سال ۹۸ و همکار نمونه فروردین ۹۹ ، با اهدای تندیس و هدایا تقدیر شد .
همکاران برتر سال ۹۸ :
سعیده حسین زاده  – مژگان سالور – رحیم ماهری – میلاد علی اکبر- سعید گل محمدی – هادی حسین آبادی – علیرضا حسین پور – حمید نظرپور -پیمان شمس الدین – مسعود کیانی – محمد رضا یعقوبی – رضا دین یوسفخانی – امیر بشیرپور – داود بهروج
کارگر نمونه ورزشکار : شکیبا آقایی
کارگر نمونه فروردین ماه : علی سلیمانی
pegah.ir/n/9334
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا