اخبار صنایع شیر ایران

با حضور مدیر عامل صنایع شیر ایران برگزار شد:

مراسم معارفه آقای مطلق و خبازی

مراسم تودیع و تقدیر از زحمات دکتر حنیف پور و آقای عطار و معارفه آقای مطلق و خبازی با حضور دکتر حسینی برگزار شد.

در جلسه ای که مدیران دفتر مرکزی معاونین مدیر عامل و مدیران عامل شرکتهای بسته بندی و پخش سراسری و همکاران معاونت بازاریابی و هماهنگی توزیع و فروش و روابط عمومی حضور داشتند آقای دکتر حسینی از خدمات چند ساله آقای دکنر حنیف پور تقدیر و تشکر نمود و و از اینکه ایشان به دلایل شخصی مجموعه را ترک می کنند اعلام نمود مجموعه فرد متخصص و دلسوز را ازدست می دهند.

دکتر حسینی اعلام داشت روی بازار دقت و حساسیت خاصی داشته و اولین جلسه را با ایشان و سپس همکاران این بخش برگزار نموده و به داشتن چنین تیمی افخار ورزیدند.

در ادامه دکتر حسینی از تلاشهای آقای عطار نیز تشکر نمود و با توجه به توانائی ایشان آینده روشنی را برای وی متصور شد و و ابراز تمایل نمود تا مجموعه هم چنان از هنر و توانمندیهای ایشان بهره ببرد.

در این جلسه دکتر حنیف پور ضمن تشکر از حسن خلق و اعتماد دکتر حسینی اظهار نمود پگاه از نیروی انسانی خوب و پرتوان برخوردار است و میتواند با برنامه ریزی های صورت گرفته تحول خوبی را در بازار ایجاد کنند و شرایط بحران امروزی را پشت سر گذارند. در ادامه پس از اهدای لوح یادبود ، احکام انتصاب آقای دکتر مطلق بعنوان سرپرست معاونت بازاریابی و آقای خبازی بعنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات به نامبردگان اهدا شد.

pegah.ir/n/4804
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا