اخبار شرکت های تابعه پگاهپگاه لرستان

در بازدید نماینده مجلس از شرکت تابعه پگاه مطرح شد

مجلس مصمم به رفع موانع پگاه لرستان

مجلس شورای اسلامی، مصمم به عملی کردن طرح های پیشبردی و رفع موانع پیش روی شرکت پگاه لرستان است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل صنایع شیر ایران (پگاه)، مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس در بازدید از شرکت پگاه لرستان با اعلام این مطلب افزود: این شرکت پتانسیل بالایی در زمینه‌های ایجاد اشتغال و حضور قوی‌تر در بازارهای صادرات دارد و به جد پیگیر رفع این موانع خواهم بود.

حشمت الله بهرامی مدیر عامل شرکت پگاه لرستان نیز عملکرد هشت ماهه اول سال جاری در مقایسه با سال گذشته و همچنین اقدامات انجام شده در راستای توسعه خطوط تولید و ایجاد تنوع در محصولات و برنامه‌های پیش رو را ارائه کرد.

وی مشکل عمده شرکت را کمبود شیرخام عنوان کرد و گفت: بخش اعظمی از شیرخام شرکت خارج از استان تامین می‌شود، در حالی‌که‌ استان پتانسیل بالایی در زمینه دامداری صنعتی دارد که متاسفانه در این زمینه سرمایه‌گذاری مناسبی صورت نگرفته است.

محمودوند نیز با اشاره به محرومیت‌های استان و عدم تخصیص بودجه در بخش صنعت تصریح کرد: متاسفانه شاهد عقب‌ماندگی استان به‌ویژه شهر خرم‌آباد در بخش‌های صنعتی هستیم و اینکه یک شرکت تولیدی بتواند با اتکا بر ظرفیت‌های داخلی به چنین جایگاهی دست پیدا کند، نشان دهنده همت بالا و پشتکار عظیم آنهاست.

pegah.ir/n/13080
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا