پخش و بازاراخبار صنایع شیر ایران

نشست مدیران شعب، سرپرستها، ویزیتورها و موزعین بازارگستر پگاه منطقه یک در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

عوامل فروش شرکت صنایع شیر ایران سفیران سلامت پگاه هستند

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در نشست مدیران شعب ، سرپرستها ، ویزیتورها و موزعین بازارگستر پگاه منطقه یک در استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

در این نشست ابتدا مهندس غلامی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان و همکاران فعال در بازارگستر ، گزارشی کوتاه از فعالیتهای صورت گرفته را ارائه نمود و از حضور مدیرعامل شرکت و معاونین دفتر مرکزی ابراز خرسندی نمود .

غلامی افزود : تیم بازاربی در این منطقه یکی از قوی ترین و برترین تیم های فروش شرکت صنایع شیر ایران می باشند.

در ادامه مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران بازاریابان و ویزیتورهای فروش را سفیران سلامتی این شرکت خواند و گفت: خداوند متعال در قرآن مجید بر مصرف شیر تاکید فرموده و شیر به عنوان غذای کامل شناخته می شود .

ویتامین ها ، پروتئین ها و همچنین انواع ریز مغذی ها و املاح معدنی همچون کلسیم هر کدام به وفور در شیر وجود دارد و از این جهت است که در صنعت غذا از شیر و فرآورده های لبنی به عنوان غذای سالم یاد می کنند.

مهندس قدوسی در ادامه با اشاره به آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در زمینه سن پوکی استخوان به دلیل عدم مصرف کافی شیر و لبنیات در حد مطلوب به ویژه در بین بانوان کشور ۴۰ تا ۴۵ سال می باشد و این یعنی زنگ خطر و اگر امروز ما به شما سفیران سلامتی می گوییم ؛ واقعاًاعتقاد داریم و خداوند را شاکریم که در صنعتی مشغول به فعالیت هستیم که سرچشمه سلامتی و شادابی می باشد .

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خانواده بزرگ ۱۰ هزار نفری صنایع شیر ایران در سراسر کشور خاطرنشان کرد: امروز امنیت شغلی همه ما بستگی به فعالیت و تلاش شما در ارائه محصولات با کیفیت پگاه به مغازه داران و مشتریان دارد و این شما هستید که محصولات را به خوبی و با برخورد زیبا و روی گشاده به ویترین مغازه ها سنجاق می کنید و در این زمینه باید نقش خود را به خوبی ایفا نمایید .

در ادامه این نشست ویزیتورها ، موزعین و عوامل توزیع و فروش به ارائه پیشنهادات و مشکلات خود در زمینه های مختلف پرداختند و در پایان مهندس قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران دستور مساعد برای درخواست این همکاران ارائه نمود و از عوامل فروش نمونه استان از طرف مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران و همچنین مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد. لازم به ذکر است پیش از این نشست بازدید از خطوط تولید و آشنایی با واحدهای مختلف شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی توسط مهندس قدوسی و معاونین دفتر مرکزی صنایع شیر ایران انجام پذیرفت .

pegah.ir/n/7927
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا