آذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به عنوان واحد نمونه استاندارد استان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد

شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به عنوان واحد نمونه استاندارد استان در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در ارزیابی کمیته تخصصی انتخاب واحد های نمونه کیفی سازمان ملی استاندارد ایران، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی به عنوان واحد نمونه کیفی استاندارد استان در سال ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ انتخاب شد. وحید موسی پور سرپرست اداره کل استاندارد آذربایجان غربی ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارکنان این مجموعه در راستای استاندارد سازی و ارتقاء کیفی محصولات تولیدی، ابراز امیدواری نمود با انتخاب این واحد به عنوان واحد کیفی نمونه استان، توجه به مقوله کیفیت همچون سنوات گذشته با جدیت و همت بیشتری از سوی این مجموعه، دنبال شود.
سید فضل اله قریشی مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار داشت: این شرکت با بیش از ۴۵ سال سابقه در تولید لبنیات، یکی از مجهزترین کارخانه های تحت پوشش شرکت صنایع شیر ایران می باشد که با دریافت و فرآوری روزانه ۱۶۰ تن شیر و ۳۰ تولید تن آبمیوه محصولات خود را روانه بازاهای مصرف می کند. وی همچنین افزود: در دهه فجر امسال با حضور مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، شاهد افتتاح سه خط پنیر پیتزا، کره و روغن حیوانی بودیم و در سه ماهه اول سال آینده نیز، احداث کارخانه شیر خشک به اتمام خواهد رسید. وی در ادامه با اشاره به پروژه کارخانه تولید شیرخشک و محصولات پودری، افزود: در راستای تکمیل زنجیره تولید این شرکت، انواع شیرخشک کم چرب و پر چرب، پودرهای پروتئین، خامه و آب پنیر از محصولات تولیدی این کارخانه مدرن خواهد بود.
در پایان این مراسم با حضور سرپرست اداره کل استاندارد استان و دبیر شورای فقهی حلال و نماینده فقیه ناظر بر امور حلال، تندیس واحد نمونه کیفی استان به شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، اهداء شد.

pegah.ir/n/22229
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا