اخبار شرکت های تابعه پگاهشرکت شیرخشک نوزاداخبار صنایع شیر ایران

زنگ انقلاب در شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نواخته شد

زنگ انقلاب در شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نواخته شد

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حمید خدائی مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از مجموعه شیر خشک نوزاد پگاه به عنوان یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی یاد کرده و در خصوص سرمایه گذاری های جدید در سال آینده در این شرکت منجمله افزایش ظرفیت دریافت شیر این شرکت از ۱۵۰تن به ۴۰۰تن در روز خبر داد.
محمد حسین خدابنده سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک این ایام، خط اول جهاد را خط تولید دانسته و از دستاوردهای نظام در بحث سیاسی، علمی فناوری، فرهنگی و توسعه صنعتی خبر داد. وی از ظرفیت های مجموعه پگاه برای پیشرفت در ضمینه اشتغال زائی این استان خبر داد.
محسن مولوی مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان نیز از نقش جامعه کارگری در تحکیم بخشی به تداوم انقلاب و تحقق آرمان های اقتصادی گفت و زنگ انقلاب را تداعی‌کننده موضوع نقش و سهم کارگران و کارفرمایان در پیروزی انقلاب اسلامی دانسته و سند آن را تقدیم دویست و ۱۵ شهید کارگری استان به انقلاب اسلامی دانست.
شایان ذکر است نواخته شدن زنگ انقلاب در جامعه کارگری با حضور شورای هماهنگی وزارت کار ورفاه امور اجتماعی استان و تشکل های کارگری و استانی در شرکت شیر خشک نوزاد پگاه برگزار گردید.

pegah.ir/n/22342
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا