اخبار صنایع شیر ایران

دومین دوره مسابقات والیبال صنایع شیر ایران

دومین دوره مسابقات والیبال صنایع شیر ایران از ۲۷ خردادماه سال جاری با حضور ۱۲۰ نفر از کارکنان شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران در قالب ۱۲ تیم ورزشی شروع شد. این مسابقات در سالن طوبی در محل دانشگاه ارومیه برگزار می شود و تا ۳۱ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور مدیر منابع انسانی و پشتیبانی صنایع شیر ایران، مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، پیشکسوتان ورزش والیبال استان،جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی و اعضاء تیم ها برگزار شد.

در این مراسم مهندس محمدپور مدیرعامل شرکت شیر پگاه آذربایجان غربی با ابراز خرسندی از میزبانی این رویداد ورزشی ، از اهتمام ویژه دکتر حسینی، مدیر عامل محترم شرکت صنایع شیر ایران در خصوص توسعه منابع انسانی و ارتقاء جایگاه نیروی انسانی و امعان نظر شایسته ایشان نسبت به برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی تقدیر و تشکر نمود.

مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی اظهار داشت: « با عناین به اینکه شرکت صنایع شیر ایران ب یک بنگاه تولیدی محصولات سلامت محور می باشد شایسته است کارکنان این شرکت نیز در کنار این مقوله به فعالیت های ورزشی که نقش اساسی در سلامتی انسان دارد بپردازند و اکنون نیزکه این بستر توسط مدیریت ارشد دفتر مرکزی و با پی گیری های شبانه روزی جناب آقای خدابخش پور، مدیر محترم منابع انسانی و پشتیبانی صنایع شیر ایران و آقای هنرمند ، مسئول محترم برگزاری مسابقات ورزشی محیا شده است جا دارد از این فرصت نهایت بهره برداری را ببریم.»

آقاب خدابخش پور نیز در این مراسم ضمن قدردانی از میزبانی پگاه آذربایجان غربی نیز ، از مساعدت مدیر عامل صنایع شیر ایران و تلاشها و پی گیریهای دکتر رشیدی معاون مالی و منابع انسانی نیز تقدیر نمود. وی اظهار داشت: اثرات ورزش در زندگی انسان از ابعاد مختلف فردی و اجتماعی قابل لمس می باشد . تواضع و فروتنی هدف اصلی ورزش بوده که اساتید و مربیان ورزشی همواره سعی داشتند این منش پهلوانی را به ما بیاموزند. بی شک ورزش نقش اساسی در تصمیم گیری و قدرت ذهن دارد و باعث انسجام خانواده معظم صنایع شیر می شود. با توجه به بازخوردی که از سال گذشته حاصل شده است روند برگزاری مسابقات بصورت فشرده ادامه خواهد داشت.

مدیر منابع انسانی و پشتیبانی صنایع شیر ایران در ادامه بیان داشت: «سال ۱۳۹۸  توسط مقام معظم رهبری مزین به سال رونق تولید شده ، لذا امیداورم همزمان با رونق تولید شاهد رشد و توانمند سازی نیروی انسانی نیز در مجموعه معظم پگاه در سال جاری باشیم.

در انتهای مراسم از آقای احمدزاده مدیر عامل اسبق پگاه آذربایجان غربی و مدیر عامل وقت باشگاه فرهنگی ورزش پگاه ارومیه که از سال ۸۲ الی ۸۶ موفق به کسب عناونی نائب قهرمانی و سومی لیگ برتر مسابقات گردید به همراه آقای بنایی مربی باشگاه پگاه ارومیه با اهداء لوح تجلیل به عمل آمد.

در نهایت مراسم افتتاحیه با معرفی و رژه تیمها خاتمه یافت.

pegah.ir/n/6869
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا