اخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

نشست معاونت فنی مهندسی هلدینگ پگاه با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت‌های تابعه به صورت آنلاین برگزار شد.

در نشست مدیران فنی مهندسی پگاه مطرح شد: یکسان سازی کیفی محصولات پگاه و ارتقای فنی مهندسی

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، عبدالله قدوسی مدیرعامل هلدینگ پگاه در این نشست گفت: مباحث فنی و مهندسی از مهمترین بخش‌های یک شرکت تولیدی و نت (نگهداری و تعمیرات) قلب فنی هر مجموعه است .

وی با اشاره به اهمیت این بحث به ساخت دستگاه UHT اشاره و گفت: این دستگاه برای اولین بار در ایران بدست پرتوان متخصصین شرکت صنایع شیرایران «پگاه» ساخته شد و نشان داد می‌توان با هم افزایی و استفاده از تمام توان برای خودکفایی در ساخت قطعات و دستگاه ها استفاده کرد.

مدیرعامل پگاه گفت: توسعه نگهداری و تعمیرات در شرکت ها ضروری است و باید تلاش در جهت عملکرد صحیح سیستم نت؛ با شناسایی عیوب دستگاه ها قبل از خرابی و ایجاد وقفه در تولید و جلوگیری از ایجاد ضایعات در حین تولید جدی گرفته شود.

وی در ادامه اعتقاد به مدیریت مشارکتی و استفاده از خرد جمعی را مطرح و همکاران را به مشارکت در تمامی امور به جهت اعطلای برند معظم «پگاه» دعوت کرد.

وخشور معاون فنی و مهندسی و پروژه های پگاه هم در این نشست با اشاره به اهمیت نقش همکاران فنی مهندسی، عملکرد این واحد را مورد بحث و بررسی قرار داد و گفت: یکسان سازی فرمول محصولات و توجه به استراتژی و منشورهای کاری از جمله اقدامات تازه در این حوزه است که با جدیت پیگیری می‌شود.
وی تاکید کرد:بخش فنی مهندسی در شرکت ها باید برنامه راهبردی خود را منطبق بر استراتژی هلدینگ تدوین و اجرا کند و در مسیر بهسازی و نوسازی گام‌های جدیدی بردارد.

 

pegah.ir/n/9215
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا