ورزشیشرکت شیرخشک نوزاداخبار صنایع شیر ایران

مکمل‌های غذایی و رژیمی پگاه معرفی شدند

حضور پگاه شهرکرد در دهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی

شرکت شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد، در دهمین همایش مکمل‌های غذایی و رژیمی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این رویداد که از ٢۴ تا ٢۶ خرداد‌ماه در محل هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، شرکت پگاه شهرکرد با برپایی غرفه نمایشگاهی مکمل‌های ورزشی تولیدی شرکت را معرفی کرد.

حمید خدایی مدیرعامل پگاه شهرکرد هدف از حضور در این رویداد را تبیین نقش مکمل‌های غذایی و رژیمی در سلامت جامعه، افزایش آگاهی جامعه نسبت به مکمل‌ها، فرهنگ‌سازی و استفاده صحیح از مکمل‌ها، بررسی و بومی‌سازی استانداردهای مورد نیاز در تولید مکمل‌ها از جمله اهداف اساسی برشمرد.

وی تصریح کرد: شرکت شیر خشک نوزاد پگاه نیز با برند اولتراپاور در سالن A غرفه ١٠۶ حضور دارد و با استقبال مطلوبی از سوی بازدیدکنندگان روبرو شده است.

این همایش با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو، سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی غذایی ایران، اتحادیه واردکنندگان مکمل‌های غذایی، رژیمی و ویتامینی، دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و صاحبان صنایع، برگزار شد.

گفتنی است، با توجه به افزایش گرایش مصرف مکمل‌های غذایی و رژیمی طی سال‌های گذشته، دبیرخانه دائمی همایش، همزمان یازدهمین همایش فرآورده‌های طبیعی و سنتی (طلای سبز) با شعار تولید با کیفیت و اصیل را نیز برگزار کرد.

pegah.ir/n/20698
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا