پگاه زنجاناخبار صنایع شیر ایران

حضور صمیمانه مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در بین همکاران در آغازین لحظات تحویل سال جدید

حضور صمیمانه مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در بین همکاران در آغازین لحظات تحویل سال جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، حضور صمیمانه محمدحسین عباسی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان در لحظه حلول سال نو که موجب دلگرمی بیش از پیش همکاران این مجموعه شد.
محمدحسین عباسی در جمع همکاران گفت: فرا رسیدن رستاخیز باشکوه و پر طراوت بهاری طبیعت مجالی است گرانبها برای حمد و سپاس ایزد منان و زمانی است برای اندیشیدن به خالق لایتناهی و مواهب الهی و نوروز زمانی است برای نو شدن و تازه شدن و حرکت به سوی تکامل، سال ۱۴۰۱ را با تمام فراز و نشیب ها، غم ها و شادی ها با یاری خداوند متعال و تلاش و ایستادگی معاونین ، مدیران، کارشناسان و تمامی همکاران پشت سرگذاشتیم. اکنون زمان آن است که با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو ضمن تداوم گام های استوار در مسیر رشد و پویایی بی وقفه، خود را برای سال جدید آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.
وی همچنین گفت: امید است در سال پیش رو ، با اتکال بر خداوند متعال این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز تبیین شده مجموعه پر افتخار پگاه زنجان، حفظ و ارتقای جایگاه شرکت، رشد و توسعه و افزایش شاخص های عملکردی، کسب رضایت مندی سهامداران و مدیران ارشد شرکت معظم صنایع شیر ایران شود.
مدیرعامل پگاه زنجان در این دیدار نوروزی با اهدای شاخه گل فرا رسیدن سال جدید را به تک تک همکاران تبربک و تهنیت گفت.

pegah.ir/n/22683
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا