اخبار صنایع شیر ایران

«کمیته لانچ» صنایع شیر ایران بعد از 8 ماه دوباره تشکیل شد

تولید محصول جدید تنها با مصوبه کمیته ورود به بازار(لانچ)

با حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران «کمیته لانچ» پگاه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، پنجاهمین جلسه «کمیته لانچ با هدف ساماندهی و بهبود سبدمحصولات جدید پگاه پس از هشت ماه عدم برگزاری،با اعضای جدید برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست محمد کارگر مطلق معاونت تولید شرکت برگزار شد، فرآیندسازی و ابلاغ مراحل ورود شرکت‌ها برای تولید محصول جدید و تعیین تکلیف ورود به بازار تعیین و اعلام شد که از این پس تنها از طریق کمیته لانچ این امور انجام شود.

بر پایه این گزارش و مطابق دستور مدیرعامل، طراحی بسته‌بندی محصولات نیز پس از تائید این کمیته، عملیاتی خواهد شد تا فرایند تبلیغات و رونمایی محصول نیز با هماهنگی روابط عمومی انجام شود.

بر اساس مصوبه این کمیته، مقرر شد تا شرکت های تولیدی برای تولید محصول جدید با ارائه طرح توجیهی و پرکردن بریف فرم تحقیقات بازار و اعلام بودجه تبلیغات، پیشنهاد خود را به کمیته لانچ ارائه کنند تا بررسی و تصویب احتمالی شود.

گفتنی است، هفته گذشته و با صدور حکمی از سوی مدیرعامل صنایع شیر ایران، محمدعلی کارگر مطلق به عنوان رییس و داود خسروی، علی اکبریان موغاری، علیرضا دمیرچی، حمیدرضا طهماسبی‌پور، نریمان افشاریان، اردشیر قادراحمدی، مهناز خدایی و مهشید هاشمیان، اعضای این کمیته منصوب شدند.

 

«کمیته لانچ» صنایع شیر ایران بعد از 8 ماه دوباره تشکیل شد: 🔴 تولید محصول جدید تنها با مصوبه کمیته ورود به بازار(لانچ)   🔸با حضور رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران «کمیته لانچ» پگاه تشکیل جلسه داد.  🔹به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، پنجاهمین جلسه «کمیته لانچ با هدف ساماندهی و بهبود سبدمحصولات جدید پگاه پس از هشت ماه عدم برگزاری،با اعضای جدید برگزار شد.  🔸در این جلسه که به ریاست محمد کارگر مطلق معاونت تولید شرکت برگزار شد، فرآیندسازی و ابلاغ مراحل ورود شرکت‌ها برای تولید محصول جدید و تعیین تکلیف ورود به بازار تعیین و اعلام شد که از این پس تنها از طریق کمیته لانچ این امور انجام شود.  🔹بر پایه این گزارش و مطابق دستور مدیرعامل، طراحی بسته‌بندی محصولات نیز پس از تائید این کمیته، عملیاتی خواهد شد تا فرایند تبلیغات و رونمایی محصول نیز با هماهنگی  روابط عمومی انجام شود.  🔹بر اساس مصوبه این کمیته، مقرر شد تا شرکت های تولیدی برای تولید محصول جدید با ارائه طرح توجیهی و  پرکردن بریف فرم تحقیقات بازار و اعلام بودجه تبلیغات، پیشنهاد خود را به کمیته لانچ ارائه کنند تا بررسی و تصویب احتمالی شود.  🔸گفتنی است، هفته گذشته و با صدور حکمی از سوی مدیرعامل صنایع شیر ایران، محمدعلی کارگر مطلق به عنوان رییس و داود خسروی، علی اکبریان موغاری، علیرضا دمیرچی، حمیدرضا طهماسبی‌پور، نریمان افشاریان، اردشیر قادراحمدی، مهناز خدایی و مهشید هاشمیان، اعضای این کمیته منصوب شدند.

pegah.ir/n/11944
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا