اخبار صنایع شیر ایران

چالش‌های حوزه ضایعات صنایع شیر ایران بررسی شد:

برگزاری همایش تخصصی مدیریت و کنترل ضایعات شرکت‌های تابعه پگاه

اولین همایش تخصصی مدیریت و کنترل ضایعات شرکت‌های تابعه پگاه در سال ١۴٠١، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این جلسه با حضور عبدالامیر باروتکوب رئیس هیئت مدیره، محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق، توسعه و هماهنگی تولید و جمعی از معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و در راستای مدیریت و کاهش ضایعات، آموزش و فرهنگ سازی و نیز بازنگری و یکسان سازی فرآیندهای مرتبط برگزار شد.

در این نشست و با حضور ویدئو کنفرانسی علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران، ضمن ارائه راهکار به‌منظور رفع چالش‌ها و موانع موجود در مباحث مرتبط با ضایعات و محصولات مرجوعی، بر ثبات و بهبود کیفیت محصولات تولیدی بر پایه دو اصل «سلامتی و خوشمزگی» تاکید شد.

توجه به اصول مشتری مداری و صیانت از برند پگاه و با ارائه راهکارهایی در جهت کاهش ضایعات کمی و کیفی شرکت‌های تابعه پگاه از دیگر محورهای این نشست بود.

جنبه‌های اقتصادی کنترل و کاهش ضایعات مبتنی بر سودآوری و افزایش بهره وری و کاهش بهای تمام شده محصولات، تعیین اهداف و برنامه های سال آتی نیز بررسی شد.

در این نشست، ضمن بررسی چالش‌های موجود در مسیر توسعه شاخص‌های عملکردی، نسبت به تعیین راهبردهای تحقق اهداف یاد شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

گفتنی است، مدیران عامل، معاونین و مدیران کیفیت، بهبود فرآیند و کنترل راهبردی ضایعات شرکت‌های تولیدی و پخش سراسری بازارگستر پگاه نیز در این جلسه حضور داشتند.

pegah.ir/n/20044
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا