آذربایجان غربی

در راستای بهبود سیستم‌های مدیریت پگاه صورت گرفت:

برگزاری ممیزی ادواری پگاه آذربایجان غربی

ممیزی ادواری شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این دوره از ممیزی، سیستم‌های مدیریت، ضایعات، کنترل کیفیت، آزمایشگاه، الزامات قانونی و سیستم‌های کیفیت، با محوریت استاندارد داخلی پگاه توسط تیم کارشناسی صنایع شیر ایران ارزیابی شد.

سید فضل اله قریشی، مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی هدف از این ممیزی را انتقال تجارب بین شرکت‌های گروه دانسته، یادآور شد: ممیزی های ادواری، فرصت مناسبی برای آشکار شدن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بوده که این امر موجب بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری مجموعه تولیدی خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از دقت نظر و تلاش موثر تیم ارزیابی صنایع شیر ایران بر لزوم استفاده از این نظرات در اصلاح امور و بهبود روش‌ها تاکید کرد.

زین العابدین علمداری رئیس اداره HSE و GMP صنایع شیر ایران و سرپرست گروه ممیزی نیز گفت: این ممیزی با هدف ارزیابی و پایش سیستم‌های مدیریت ضایعات، کنترل کیفیت با محوریت استاندارد داخلی برند پگاه GMP & HSE، آزمایشگاه و الزامات قانونی انجام می‌شود.

او تصریح کرد: پگاه آذربایجان غربی نسبت به ارزیابی قبلی پیشرفت بسیار خوبی در همه عرصه‌ها داشته و امیدواریم این روند با سرعت و جهت مناسب ادامه داشته باشد.

در حاشیه این ممیزی از صمد دلیر مدیر کنترل کیفیت و حسین پارسافر کارشناس مسئول HSE پگاه آذربایجان غربی، به جهت اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با ویروس کوید ۱۹، تقدیر شد.

pegah.ir/n/21246
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا