ویژه‌هاآذربایجان غربیاخبار صنایع شیر ایران

عملکرد شرکت تابعه پگاه ارزیابی شد

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پگاه آذربایجان غربی

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این مجمع به ریاست عبدالامیر باروتکوب و با حضور سید محمدصادق بهشتی و غلامرضا زینلی به‌عنوان ناظر، سید فضل اله قریشی پگاه آذربایجان غربی به‌عنوان منشی و با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت پگاه آذربایجان غربی، برگزار شد.

در این مجمع، سید فضل اله قریشی مدیرعامل شرکت، گزارش عملکرد یکساله شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ را ارائه و به سوالات سهامداران که از طریق رسانه اجتماعی اینستاگرام به‌صورت زنده در حال مشاهده بودند، پاسخ داده شد.

هیئت رئیسه پس از استماع گزارش هیئت مدیره و بررسی صورت‌های مالی، ضمن تأیید صورت‌های مالی و تقدیر از عملکرد، هیئت مدیره، مدیران و همکاران شرکت، بر لزوم افزایش توسعه فروش و سهم بازار، اتمام پروژه احداث محصولات پودری، راه‌اندازی خط تولید کره، برنامه‌ریزی لازم جهت بهره‌برداری بهینه از ظرفیت بلا استفاده از خطوط تولید تاکید کرد.

همچنین هیئت رئیسه با توجه به توانایی‌ها و پتانسیل‌های صادراتی این شرکت، تمرکز بر صادرات به کشورهای مختلف و به‌خصوص اوراسیا و ارمنستان، بازنگری در سبد بهینه محصولات صادراتی جهت تحقق اهداف پیش بینی شده شرکت صنایع شیر ایران تا حصول نتیجه را به هیئت مدیره تکلیف کرد.

pegah.ir/n/20486
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا