اخبار صنایع شیر ایران

در صنایع شیر ایران صورت گرفت:

برگزاری دوره مدیریت استرس و کنترل خشم

دوره مدیریت استرس و کنترل خشم (بهداشت روانی کارکنان) با مروری بر جنبه های انسانی افراد در محیط کار، با حضور مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران، در تاریخ ۲۶ تیر ماه و در محل دفتر مرکزی برگزار شد.


در این دوره آموزشی بخش های مختلف ذهن مانند خودآگاه و ناخودآگاه، تعریف استرس و عوامل ایجاد آن، انواع استرس و زیرمجموعه های آنها به تفصیل معرفی گردیدند. در بحث تعارض ها گفتگوی متقابل مبسوط تر شد و حاضرین در مورد تعارض های روزمره در محل کار به گفتگو پرداختند. به عنوان مثال چگونگی ایجاد تعادل بین تعارضات شغلی در خصوص ناهماهنگی های بازار، دریافت شیر و نوسانات قیمت خرید و فروش و تاثیر آنها بر میزان استرس شغلی و دیگر کارکنان مجموعه ها بررسی شد. علل و منابع استرس در کار، و نشانه های جسمانی، روانی، و اجتماعی استرس بررسی و روش های تشخیص استرس در افراد معرفی شدند.

در مرحله بعد راه های مدیریت استرس شغلی و مدیریت تعارض ها معرفی گردید. راه های شناخت از ابعاد وجودی خود ارائه و پیشنهاداتی جهت کاهش استرس و جلوگیری از بروز خشم به حاضرین آموزش داده شد.

در حاشیه این دوره آموزشی خانم دکتر سپهر نیا، سرپرست واحد آموزش، در خصوص میزان اهمیت و اجرای تقویم آموزشی توضیحاتی ارائه دادند و در مورد سوالات و پیشنهادات مدیران عامل گفتگوی دو طرفه صورت گرفت.

pegah.ir/n/7001
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا