پرتال پگاه تهراناخبار شرکت های تابعه پگاهاخبار صنایع شیر ایران

نشست مدیران ارشد در پگاه تهران

با حضور رئیس هیئت مدیره هلدینگ صنایع غذایی ، داروئی و کشاورزی و مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکتهای تابعه برگزار شد

امروز یکشنبه مورخ پانزدهم دیماه ۹۸ نشست مدیران ارشد شرکت های تابعه صنایع شیر ایران (پگاه) با حضور قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران (پگاه)، وجدانی رئیس هیات مدیره هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران ارشد هلدینگ صبا جهاد و مدیران عامل شرکت های تابعه صنایع شیر ایران با میزبانی پگاه تهران در حال برگزاری می باشد.



طلیعه این نشست، با ذکر یاد و خاطره سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شروع شد.
قدوسی ضمن  تشکر از حمایت ویژه مولایی مدیر عامل هلدینگ صبا جهاد، بیان داشت منشور ده گانه ارائه شده که چراغ راه صنعت می باشد از یک سو و همکاری و همدلی مدیران و همکاران شرکت های تابعه از سوی دیگر موجب رشد و تعالی گروه شرکت های پگاه گردیده که این امر در افزایش دریافت شیرخام، تولید محصولات سلامت بخش و حرکت رو به رشد فروش سبد محصولات تولیدی این صنعت را داشته است.
وجدانی با اشاره به کنترل بهای تمام شده محصول که حدوداً ۹۰درصد توان صنعت را بخود اختصاص داده است، اعلام نمود: توجه داشتن به این امر و کنترل هزینه ها در سود دهی صنعت اثربخش خواهد بود.
میر مدیر عامل پگاه تهران میزبان این نشست، ضمن عرض خوش آمدگویی به میهمانان محترم و آرزوی بهترین ها را برای مدعوین اظهار امیدواری نمود اثرات این گردهمایی در شکوفایی برند پگاه و این صنعت کاملاً مشهود باشد.
در ادامه برنامه های پیش بینی شده گزارش عملکرد ۹ ماهه شرکت های تابعه ارایه و شرکت های برتر در ارزیابی ۹ ماهه که بر اساس شاخص های کاربردی و دقیق بنگاه داری بهترین رتبه را در حوزه های مختلف تولید، بازار و صادرات کسب کرده بودند،  معرفی شدند.
هم چنین از دیگر برنامه های کاربردی این گردهمایی تحلیل بودجه سال ۹۹ کشور بود که چراغ راهی برای ترسیم اهداف، روش ها و مسیر حرکت شرکت ها در سال آینده خواهد بود.
این گردهمایی هم چنان ادامه دارد.

pegah.ir/n/8216
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا