اخبار صندوق بازنشستگی کشوریویژه‌هاپگاه خراساناخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیرایران (پگاه)، «دکتر نعمت الله ترکی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و جمعی از مدیران استانی با حضور در پگاه خراسان پس از بازدید از خطوط تولید این شرکت در نشستی صمیمانه با حضور مدیر عامل٬ معاونین و مدیران شرکت نمودند.
در ابتدای جلسه مهندس هاشمی مدیر عامل پگاه خراسان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان با ارایه گزارش از فعالیتهای صورت گرفته٬ به تشریح اهداف و پروژه های بلند مدت جهت دستیابی به بازارهای جدید در راستای اهداف عالی برند معظم پگاه پرداخت.
ایشان ضمن تشکر صمیمانه از نگاه مثبت و حمایت های ویژه و دستورات راهبردی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل محترم صنایع شیر ایران جناب آقای دکتر باروتکوب٬ با اعلام خبر تولید موفق محصولات جدید و دانش بنیان D90,CHK1, WPC و MPC با پروتئین ۸۵ درصد برای اولین بار در پگاه خراسان و با توجه به نیاز بازار کشور به این محصولات٬خواستار حمایت هر چه بیشتر در جهت گسترش تولید و توسعه پایدار این محصولات شدند.
دکتر نعمت الله ترکی نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته و اشاره به مسئولیت برند پگاه در ارتقای سلامت جامعه٬ فصل الخطاب قراردادن سخنان رهبر معظم انقلاب در شعار «تولید٬دانش بنیان٬افتخار آفرین» را لازم و ضروری دانسته و حرکت به سمت تولید محصولات دانش بنیان و جدید را راهگشای صنعت لبنیات دانست.

pegah.ir/n/22177
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا