پگاه کرمانویژه‌هااخبار صنایع شیر ایران

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه کـرمان

بازدید مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه کرمان

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران طی نشستی صمیمانه در جمع مدیران این شرکت در خصوص اهمیت تولید محصولات با کیفیت، گفت: استان کرمان در مجاورت دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان قرار دارد و انتظار می رود برند « پگاه » حضور پررنگتری در این بازار داشته باشد.
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین شاخصهای شرکت صنایع شیر ایران، گفت: حضور نیروی کارآمد و دستگاههای مدرن تولید می تواند در رشد و شکوفایی بیش از پیش مجموعه پگاه کرمان مؤثر باشد و در این زمینه با پیشنهاد احداث و راه اندازی چندین طرح توسعه و نوسازی در این شرکت، موافقت به عمل آورده شد.
در آغاز این نشست، مجتبی ابراهیمی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه کرمان نیز ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از عملکرد سال گذشته و برنامه های پیش روی این مجموعه، ارائه نمود.
بازدید از خطوط تولید مجموعه پگاه کرمان و دیدار با کارگران و کارکنان این شرکت، دیدار با دکتر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، حضور در مزار سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و ادای احترام به مقام این شهید معظم و همچنین بازدید از شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه شعبه کرمان، از دیگر برنامه های حضور مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در کرمان بود.
در حاشیه این بازدید همچنین طی حکمی از سوی دکتر باروتکوب، امین اله معصوم پورعسکری به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت پگاه کرمان منصوب شد. شایان ذکر محمدعلی کارگر مطلق معاون تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، حسن زنوزی معاون هماهنگی امور شرکتها و قنبر مختاری مدیر حراست، نیز در این بازدید حضور داشتند.

pegah.ir/n/23111
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا